Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernepause

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha alle topperne på Amino mod Amino Crew.. Shit hvorfor er jeg bannet, jeg vil også være med Haha, glædelig jul alle sammen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

John..på æresord...Martins svar har jeg ikke set.

Det første jeg får er mail fra Amino-crew kl. 8.41 19-12-2011.

MvH

Peter

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:06
John Nielsen:

Ronni Plindstrup:
Nu er moderatorer også begyndt at behandle deres egne klager!

Har lige fået svar fra den moderator, hvis indlæg jeg klagede over!

Så blir det da vist ikke mere utroværdigt!

Jeg vil undlade at sætte navn på - for julefredens skyld.

Hej Ronni,

Er du ikke rar at tjekke en gang mere.
Du klager over en anden moderator, og det er mig, der svarer.

Dbh. John

Korrekt - men tjek så lige de privatbeskeder vedkommende sender , hvor vedkommende åbenbart ønsker at debattere min klage!

Hvis vedkommende sender privatbeskeder, med henvisning til min klage over ham, så er der et seriøst problem!

Jeg sender en klage over en moderators indlæg - så finder jeg mig ikke i at den moderator skriver privat til mig, og i sin besked omtaler min klage over ham!

Det er useriøst!
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Generelt så burde det ik være lovligt, at lave teasers for blogindlæg, når man kun vælger reality vinklen, som er en crazy overskrift i bedste EB stil, og så uden kød på...

Der er ingen, som har noget ud af det, ud over Amino, som får en helvedes masse sidevisninger på en billig og ubrugelig baggrund... Hvis dette er lovligt, så drukner vi snart i teasers af blogindlæg med eller uden substans...

Vil man lave en teaser, så burde der som minimum være et blogindlæg med info til at bakke det op. Dvs teaseren skal komme efter indlægget er lagt online, og dermed er tilgængelig for alle...

Hvem der har ret i denne person/stjernekrig, det melder jeg pas på... 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:08

Rune Gjersvik:

@Lykkeberg.

Jeg synes personligt heller ikke om det, som jeg vil kalde for B.T. agtige sensationsoverskrifter der er til for at skabe opmærksomhed, og jeg havde selv vinklet det indlæg på en anden måde. Men vi får at se hvad hans egen opfølgning byder på.

Lad os nu ikke glemme denne trådstarters (Peter´s) oprindelige emne, og respektere denne tråd han har startet, da denne tråd handler om stjernepauser.

Mvh. Rune.

Ny føler jeg mig trådt på.

Hver gang i Moderatorer skriver noget om dette indlæg og man svarer på dette som i skriver. Så får man tilbage at nu skal det kun omhandle "trådstarters (Peter´s) oprindelige emne om stjernepauser" Men det gælder bare ikke for jer i må gerne tage det hele med fra tråden.

Og må igen sige at Peter først fare i flint i SMBA da trådstarter Skriver "Rolig, drenge.." og bagefter "Styr pulsen, Peter." og så kommer det fra dig "Jeg må bede jer om at holde en ordentlig tone, og Peter, dæmp dig lidt tak." Der er du kun efter Peter og så en general med en Ordentlig tone. Jeg ville som Peter hvis jeg en Weekend blev ringet og fik mail fra urolige kunder som har et SMBA gerne have svar på hvad det er som bliver ændret og ikke om 14 dage når der kommer et ekspert indlæg.

PS Ang. Jan som du selv omtaler i dit indlæg så tillader jeg mig og lave en kommentar på dette her. Jeg har selv haft en diskussion med Jan om noget fragt læs det her. Hvor jeg prøver at lukke den hvor bolden farer et par gange igen hvor vi slutter med at vi begge ikke kan blive enig. Og jeg tror det var samme dag eller dagen efter vi kom med kommentar til et andet indlæg uden nogle bad filing. Jeg tror bare Jan er en som gerne vil have det sidste ord og så må man lukke den som man ville gøre i en privat samtale. Og det er den måde jeg lukkede den med Jan den gang.

Jeg vil aldrig anmelde et indlæg hvis det ikke var ulovligheder, eller nye bruger med få indlæg som i samtlige indlæg sviner folk til. Vi bliver aldrig enig her inde alle sammen. Så man må lukke en diskussion med nogle vi ikke kan blive enig med på den måde som vi ville gøre det hvis vi stod face til face. Og jeg synes det er forkert at du komme med oplysninger fra interne systemer som Jan eller nogle andre alm bruger på Amino for aldrig får Adgang til. Det er det samme som Politiet begyndte at skrive om Personer de havde under mistanke men ikke kan få dømt til pressen. Samtidig har Jan ikke adgang til Amino.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Entrepreneur - Jan:
Så kan du og andre kalde det en teaser alt det I vil. Det er på den måde jeg læser det ikke ment som en teaser, men dækkes ind under begrebet en teaser.

Det var nu trådstarter selv der i trådens første indlæg kaldte det en teaser for et kommende blogindlæg baseret på ny lov, der træder i kraft per 1/1 2012.

Hvad den gode advokat vil berige os med ved jeg af gode grunde ikke, mener hvad jeg ved er, at loven giver Erhvervs- og Selskabsstyrelsen bedre mulighed for at tvangsopløse smba'ere, der ikke opfylder lovens bogstav. Denne mulighed kan udnyttes offensivt til at rydde op i de hundredevis af SMBA-selskaber, som "selskabs-hajerne" på ulovligvis har oprettet i de sidste 3-4 år.

Hvis man laver den oprydning kan man populistisk godt sige at SMBA er dødende - for så udgør SMBA-selskaber en forsvindende lille del af alle selskaber og ikke mindst i forhold til nystiftelser.

En diskussion baseret på hvad en blogger måske vil skrive er dømt til at gå galt. En let måde for Peter at stoppe usikkerheden hos sine kunder på kunne have været en kort kommentar til loven. Så ville vi stedet for at diskutere moderatorernes  arbejde have diskuteret virkningen af en kommende lovændring, som kan give anledning til overvejelser - også for i dag velfungerende smba-selskaber.

/Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nu har læst tråden igennem puha sikke balade over minus , jo bliver tit brugt af konkurrent i der synes mit indlæg skulle have minus eller bare nogle der prøver stoppe ens iværksættere passion måske grundet andre ting

jeg syne forkert svar eller ikke forkert svar skulle man nok ikke give minus

enest det personlige vis direkte er ondskabsfuld over anden bruges meste maksimalt minus måske burde givet 2 stjerne eller 3 stjerne jeg ser kun brugt enten 5 stjerner og minus stjerner hos mig og da jeg aldrig skriver direkte personligt mod nogle har peter nok glemt man også kan give 2 eller 3 stjerner men det har sådan set alle næsten på amino.dk

husk give feedback ved stjerner , det forstår de fleste , der burde være en bedre stjerne vejledning for folk forstår det meget forskelligt

lad os iværksættere alle samme være postive og huske fremover der findes andet en 1 og 5

husk hold en god tone over for alle

masser gode venner 5 stjerner

uvenner masser 1 stjerner

jeg gider kun giv 5 stjerner for det er sådan misforstået for meget , hvad stjerner skal buges til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:
Det var nu trådstarter selv der i trådens første indlæg kaldte det en teaser for et kommende blogindlæg baseret på ny lov, der træder i kraft per 1/1 2012.

Det er jeg helt med på, men jeg finder det stadig uanstændigt.

I 90´erne da selskabstømmerne hærgede, så var der også mange tvivlsomme anpartsselskaber, men derfor blev de ikke dødsdømt, men der blev ryddet op.

Jeg tror også der vil blive ryddet op i de ulovlige SMBA´er og derefter vil denne selskabsform formodentlig få en renæssance, da det umiddeltbart er en god form for folk som ønsker begrænset hæftelse og ikke har pengene til et ApS.

Jeg har også i tråden beskrevet det du antyder jeg måske ikke forstår, og Henrik, jeg er altså ikke selskabsdebil, bare lige til din orientering Smile

Teaseren for advokaten tjener i min optik intet formål, og kunne være skrevet professionelt,

Hvis jeg havde tiden, så ville jeg undersøge om "den gode advokat" som du beskriver ham, faktisk ikke er gået over stregen.

Men jeg tjener ikke penge på det, så jeg lader det ligge Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

Hej

Et hurtigt svar herfra.

Nu har jeg alle dage sagt at de stjerner aldrig har bragt noget godt med sig, så nu kan jeg så igen sidde og hovere....gør jeg så ikke.

Problemet med alle de stjerner, er at mange bruger det til fandyrkelse, og derfor kan folk ikke altid forstå hvorfor at de kun får en stjerne. For når nogle med mindre kommentarer for flere stjerner, end et velargumenteret så kun får en, ved at tale imod en.

Men når man så tager det med SMBA, så er det egentlig en ligegyldig lov, det er lidt det med at man vil rydde op i alle de ulovlige SMBA selskaber, og derfor har man konkretiseret loven endnu mere.

Så kan vi andre iværksætter nu gå tilbage og lave kasseklager, som skat vejleder om at man skal lave. Da vi ikke er i fokus længere.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Entrepreneur - Jan:
Jeg har også i tråden beskrevet det du antyder jeg måske ikke forstår, og Henrik, jeg er altså ikke selskabsdebil, bare lige til din orientering

Det kunne aldrig falde mig at antyde dette Jan, selvom du henviser til selskabsloven, hvor vi rettelig er i lov om visse erhvervsdrivende virksomheder.Wink

Selv synes jeg det ville have været meget sjovere at diskutere mulige følgevirkninger, hvor jeg kan se vi absolut ikke er på bølgelængde i forhold til SMBA i fremtiden (men det er en hel anden diskussion).

Teaseren har jo et formål at skabe opmærksom for et kommende blogindlæg. Sjældent har en teaser fået så megen opmærksom som denne. Hvor vi måske er enige er som en tv-teaser, hvor man ikke fortæller hvornår udsendelsen finder sted.

Jeg tjener heller ikke penge på det, men har læst loven og kan godt se de problemstillinger, som kan retfærdiggøre overskriften.Smile

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)