Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp ...Jeg prøver lige igen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja tænkte nok at jeg måtte fortælle lidt mere om mit projekt,for at kunne få mere hjælp fra jer derude,så det vil jeg hermed prøve.

Jeg går lidt i ideer til at åbne en form for formidler side som DBA og ts, dog ikke det samme.

Jeg vil ikke have folks ting liggende herhjemme,de skal selv sælge, men jeg vil bare måske have andre funktioner som andre steder ikke har,og mit skal koges ned til få ting. min målgruppe vil være folk med børn.

Jeg kunne også godt i den forbindelse, tænke mig at folk kunne donere ting til folk, som er i nød af den ene eller anden årsag. dette ville jeg så selv stå for,at folk kunne aflevere deres donation hos mig,og jeg så sørger for de kommer frem til folk, som mangler noget bestemt. Dette tror jeg dog ikke man må,det er noget med man ikke må give ting bort gratis. Dette skal jeg selvfølgelig have undersøgt først.

Alt i alt så en formidler side, hvor man også kan donere sine ting???
Håber det hjælper jer lidt, så i bedre kan hjælpe mig.
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:49

Miriam:
Ja tænkte nok at jeg måtte fortælle lidt mere om mit projekt,for at kunne få mere hjælp fra jer derude,så det vil jeg hermed prøve.

Jeg går lidt i ideer til at åbne en form for formidler side som DBA og ts, dog ikke det samme.

Jeg vil ikke have folks ting liggende herhjemme,de skal selv sælge, men jeg vil bare måske have andre funktioner som andre steder ikke har,og mit skal koges ned til få ting. min målgruppe vil være folk med børn.

Jeg kunne også godt i den forbindelse, tænke mig at folk kunne donere ting til folk, som er i nød af den ene eller anden årsag. dette ville jeg så selv stå for,at folk kunne aflevere deres donation hos mig,og jeg så sørger for de kommer frem til folk, som mangler noget bestemt. Dette tror jeg dog ikke man må,det er noget med man ikke må give ting bort gratis. Dette skal jeg selvfølgelig have undersøgt først.

Håber det hjælper jer lidt, så i bedre kan hjælpe mig.

Hvad mangeler du hjælp til? Kan ikke lige finde et spørgsmå :/

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:53

Som Alexander også skriver..

Er det din ide vil skal svare på, eller har du brug for hjælp af en art?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 19:56
ååh altså jeg er så ny herinde, så skal lige have styr på det her. jo jeg vil gerne vide hvad det første er jeg skal gøre, og hvad omkostningerne er, ja altså ved godt i ikke kan sige præsist hvad det koster,men måske en ide om det. Er bange for det koster mig 1mill hvis i forstår...

Hvordan jeg kommer igang med det. jeg har ikke helt fint pudset mine ideer,men arbejder på sagen.

jeg er itvivl om, hvordan pokker jeg får taget hul på bylden,og kommer bedst mulig igang. pt læser jeg en masse om iværksætteri,og jeg vil starte op på hobbybasis først,og så hvad det bringer mig....

Jeg er ikke den største it haj,så det med hjemmside og domæner forvirre mig max. kæresten kan dog hjælpe lidt, men ikke nok tror jeg....Så har virkelig brug for jeres hjælp!!! på forhånd tak
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:39

den største omkostning er en selv og den energi man kan ligge i det man kan ikke forvente nogle laver alt

du kan komme i gang med 10 kroner webhotel og køre der ud ad med den vildeste iværksættere passion 

skriv løs side

lav nyt 

vær aktive over alt

give den fuld iværksættere energi 

vær stædig

hav vilje 

hav selvtilid 

vil vinde 

person med positive karma der kan påvirke andre mennesker

hav en stor viden om dit grund emme eller vil have en vilje vil lære , dog god grund viden om sit emme god intelligent en god ting

tjek dine konkurrent brug bl.a. dette her http://www.opensiteexplorer.org/

her er Lidt ekstra tips

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1763
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:44

Miriam:

Prøv at kast et blik på YouMe Shopping

De kommer til at køre med valgfri donation ved køb.

Konceptet ligger en smule op ad din beskrivelse.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:23
tak for linket som jeg nu har været ind eog besøge. det er nu ikke helt det samme som jeg havde tænkt, men stadig super godt at have læst om det og få kendskab til det. jeg takker mange gange
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)