har googlet men ville høre de kære amino bruger om deres mening hvade osse selv kigget på visa men prisen ligger lige i kanten
er der nogen der kan anbefale noget mad der inde fra
svært at hjælpe dig når du ikke svare på simpel spørsmål ;-)
Meen ta du bare på "den i kennedy akarden" (vi må jo ikke nævne navn her når det er skidt..) dejlig cremet aspars suppe, når de ikke har nok fortynder de bare suppen med vand så kan 1½ potion plusseligt strækkes til 3 .. jeg sætter aldrig mine ben der igen
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
hhe tror det bliver den i Kennedy da de har frokost steak som er billigt men lyder lækkert tak for hjælpen alle sammen så må vi skynde lidt på dem ang den dårlige service der er der inde så vidt jeg har læst mig til : D
Jeg var på Restaurant Jin Cun forleden dag. De havde noget buffet med drikkevarer ad libitum i 2 timer. Der var venlig betjening. Der var et meget langt buffetbord, hvor der bestemt ikke manglede noget at vælge imellem. Der er også råt kød for enden, hvor man kan tage selv og få det hele friskstegt.
Det kostede omkring 220,- per person i alt (MED drikkevarer!). Lokalerne er superlækre. Der er højt til loftet og gjort en del ud af indretningen.