Jeg vil gerne have at i ikke nævner de ting som står ovenfor. Jeg skal ikke kunne tjene en guldmine på det, og jeg er sådan set ligeglad med hvad jeg tjener på det - bare jeg tjener noget.
Det er jo en oplagt mulighed for at jeg kan promovere min side lidt :) Du kan sælge (næsten) hvad som helst på underenplov.dk
Jeg har en masse gode ressourcer og værktøjer som jeg bruger til mine engelske sites, men synes ikke rigtig jeg har fundet noget til det danske marked. Det er jo ret nemt via article marketing & syndication at få genereret en masse backlinks (lav PR godt nok), men ved ikke om det samme er muligt "herhjemme"?
Først og fremmest må du selv have en ide om hvor meget du vil tjene samt hvad du vil tjene det på. Du har sikkert nogle kompetencer som du så kan udvikle og tilbyde andre som har brug for dette.
Alle de traditionelle veje at tjene penge på nettet uden at snyde folk, vil tage tid, idet du skal kunne opbygge dig et netværk. De mange mennesker som tjener kassen i dag, har brugt utallige timer på deres projekter uden betaling. Og ja flere tjener intet på det, mens andre har heldet med sig. For det gælder sådan set også om markedet, og ikke kun om ideen.
Nogle gange må man bare springe ud idet, velvidende at det måske ikke kommer til at indbringe noget som helst.
Fortsat god weekend.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Som andre her nævner, kan du oprette en hjemmeside og hurtigt komme i gang med at tjene penge. Pengene er dog på ingen måde store de første 1-2-3 måneder. Det afhænger også af, hvor dygtig du er til at skrive spændende indlæg og generelt udføre søgemaskineoptimering.
Hvis du rammer en niche uden særlig meget konkurrence, kan der være mange penge at hente.
Du kan læse om, hvordan du kommer i gang med at tjene penge på en hjemmeside ved at følge linket i min signatur.