Orrk hvor jeg da ønsker et puf i den rigtige retning. Forsiden, ja jeg ved nærmest ikke hvad den ligner, for den ser forskellig ud hver gang jeg opdaterer den. Og - for det ikke skal være løgn, så lige da den begyndte at se bare lidt normal ud, har jeg altså klikket på noget der får den til at ligne det de stopper i bamserne hos build a bear. Jeg kan finde masser af læsestof om joomla-forsider, men det er 1,5. Det ville have været skønt hvis der havde været flere noobs, for så havde jeg haft flere spørgsmål/svar at søge på ;-) Det jeg ønsker mig er: Et image i toppen, i sidens bredde. Under det ønsker jeg et lige antal smagsprøver på fremhævede artikler, som har en læs mere-knap Findes der en behjertet sjæl, der kan fyre et par guldkorn af til mig. pft Lone |
Lone Ginnerup:Et image i toppen, i sidens bredde.
Det er i templaten det bliver sat op, hvis din template ikke er sat op til det så er det ikke så nemt lige at fikse uden at vide noget om html og css.
Lone Ginnerup:Under det ønsker jeg et lige antal smagsprøver på fremhævede artikler, som har en læs mere-knap
Der skal du bruge bloglayout på forsiden, og sætte et læs mere tag ind i de artikler du har på forsiden.
Teddy