Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juletilbud: Wordpress, med unikt design 3299 + moms - Hvad skal dette koste i fremtiden?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alle Aminoer!

Jeg har længe gået og barslet lidt med et nyt webbureau, og har faktisk siden 2008 knoklet for at skabe det perfekte team, med den rette viden - og det syntes jeg nu faktisk er lykkedes!

Vores virksomhed er baseret på to mand i Danmark, og så en række designere og programmøre i Asien, som vi har skolet til at kunne designe flot skandinavisk design. 

Men vi har brug for jeres hjælp! Umiddelbart vil vi sælge dette til 6995 kr + moms med følgende inklusiv:

• Unikt design
  • Integration af wordpress
  • Opsætning af 5-10 siders indhold med billeder osv 
  • 12 mdr. gratis MaxiWeb-webhotel + dk-domæne (hvis kunden ikke allerede har)
  • Leveringstid 1-2 uger.
Men hvad syntes i at vi skal sælge den slags for? 
EKSTRA ORNIÆRT GODT TILBUD, TIL AMINO'er!
Som tak for hjælpen for denne hjælp, kan alle dem der melder sig seneste 23 dec 2011, få overstående til kun 3299 kr + moms, hvilket er UNDER HALV PRIS
Vores umiddelbare målgruppe er at ramme alle dem som enten ikke har en hjemmeside (nye iværksættere), samt alle de mindre virksomheder der mangler en Ordenlig professionel identitet.
Hvis du er interesseret så skriv gerne på jh@webpad.dk
God jul!
De bedste julehilsner fra Jannik 
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Hej igen :)

Jeg har fået mange henvendelser fra folk der har valgt at tage imod vores tilbud, så tak for det !! :-)

Men jeg kunne stadig godt bruge et par indspark til vores faste prissætning af dette?

Eventuelt måske to priser, en med Amino-rabat og en normal.

Hvad ville være en attraktiv pris for overstående? :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Så er der kun godt 3 dage tilbage af vores Super Tilbud :-)

Mon der er nogle der har idéer, kommentare til vores prissætning :-) Vil gerne høre mere om hvad i syntes den slags her skal koste :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Det kommer jo utroligt meget an på hvilket segment du vil ramme og hvordan du finder dem. Her på Amino findes der jo mange (inkl. dig selv) der gerne sælger deres produkt for underpris for at få referencer. For en ny iværksætter betyder det oftest mere at prisen er lav end hvor meget erfaring udvikleren har og derfor ender mange opgaver herinde langt under det reelle prisniveau efter min mening.

Så hvis du finder dine kunder på Amino - er din pris på omkring de 3-4.000 jo ret god i forhold til at man får unikt design og ikke template.

Hvis du derimod kommer ud i andre kundekredse, (selv sælger jeg sjældent på Amino) så kan du nemt tage 6-8.000 for den løsning du angiver i dit indlæg.

Så man skal gøre op med sig selv om man vil lave meget arbejde hurtigt, eller om man vil satse på at vente på de rigtige kunder og dermed løbe den risiko i stedet.

Fortsat god dag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Tak for feedback Kehler, svare dig lige senere idag :)

Til Alle andre: SIDSTE CHANCE I DENNE OMGANG FOR AT SPARE RIGTIGT MANGE PENGE :-)

Send endeligt emails, hvis i har nogle spørgsmål :) jh@webpad.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:13

Hej Jannik

Der en hård konkurrence du er i. Du kan købe et færdigt design for 50-100 USD med support, hvis du behersker engelsk og gider søge lidt på nettet, men det skal jo sættes op.

Hvorfor konkurrere på pris? Det er da det mest enkle at efterligne. Find din niche. Jeg hørte forleden om et firma, der laver websites for kirker. De ved alt om kirkers behov for information. Find din egen niche.

Der er masser, der kan lave design, men kun få der kan lave en velfungerende hjemmeside, som dine kunder kan tjene penge på. Bare flere webbureauer ville tænke på det. Det er da underligt, at hovedparten af danske sites er fuldstændig håbeløse i relation til at være indtægtsskabende.

Man kan efter min mening ikke levere noget som helst brugbart til de priser, du nævner. Jo, farvelade der stiller den ukyndige kunde tilfreds. Det er nemt. Men en hjemmeside der gør din kunde rigere. Det er kunsten - som desværre kun de færreste webdesignere - inklusive mange af de helt store webbureauer - kan tilbyde.

Hvis bare alle, der tilbyder webdesign og webshops, ville læse og forstå førende webguruers bøger og blogs om SEO, Analytics, konverteringer, så ville Danmarks BNP øges betydeligt og den såkaldte krise vil være noget, udlandet kunne tage sig af. De læser desværre mest bøger om programmering - eller læser slet ikke.

Nå, Jannik, nu kom jeg lige af med lidt opsparet galde. Du er helt sikkert ikke som de andre. Du har læst alt hvad der er værd at læse om SEO, usability etc. og kan tilbyde dine kunder et super produkt, så de kan blive rigere og gøre dig gladere.

PS: Du finder relevante eksperter, bøger og blogs her på Amino. Der er alt hvad du skal bruge.

Rigtig god jul - og et fremgangsrigt nytår

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:18

ved at køre billige pris er det lettere at få kunder da der ikke skal bruges samme antal kroner i annoncer adwords med mere

derved vis bruger 5000 kroner månedligt i adwords får  2 kunder går det lige op og jeg ville holde fast i den billige pris surt at alle kroner skal gå til markedsføring i stedet for kroner til gode kunde og din penge punge derved må du finde ud ad hvor meget skal til for kunder kommer løbende uden det overstiger omkostningerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:21

Mikael christiansen:

ved at køre billige pris er det lettere at få kunder da der ikke skal bruges samme antal kroner i annoncer adwords med mere

Hej Mikael

du spurgte efter et råd - det står dig frit for at følge dem ;)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:33

SEO?? :S 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)