Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål (søgemaskineoptimering) mht Amino Bizz profiler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er jo ikke himmel til forskel på de to profiler mht backllinks og eksterne links.

Enten er det fordi alderen på de to er forskellige - eller også er dit eksterne link anset for mere relevant på den med PR 2, meen vil nu gætte på at den med Pr 2 blev oprettet før den anden ik?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener de blev oprettet på samme tid. Men nu hvor jeg tænker over det, så har jeg jo ændret i overskriften og dermed også title-tag på den med Pagerank 0. 

Den med Pagerank 0 mere tekst, men det kan være Google synes jeg har lavet den om til noget helt andet når title tag er ændret?


 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu jeg kigger lidt nærmere efter, tror jeg faktisk det med Pr 0 får dc penalty pga din titel. Den er stort set ens med Pr2 sidens.

Din beskrivelse er også lige lang nok, Meeen synes nu ikke det plejer, at være noget synderligt problem.

Men det ser da lidt underligt ud, når den profil med Pr0 har bedre tekst og også en lille produkt profil.

Tror jeg ville prøve at ændre din titel.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Jonas. 

Det er helt sikkert et forsøg værd Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov! Den sætter jo automatisk det her ind i hvert title tag, medmindre man vælger et meget langt firmanavn:

" – Se tlf nr, website, email, åbningstid m.m. | Amino Bizz

Tilføjelse: Den sætter det ind selvom firmanavnet er langt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sku lige undervise 1 time i Google adwords på "hvordan logger man ind" niveau -)


Ja det er også indsat på min, selv om jeg har brugt: "Connect Media - De analytiske seo eksperter"

Så du skal rigtig til at muntre dig med ordne, eller bare overveje at deeplinke fra produktbeskrivelses siderne, frem for at lave en ekstra profil.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Sku lige undervise 1 time i Google adwords på "hvordan logger man ind" niveau -)

Stakler. Det lyder som det mest kedelige at blive undervist, udover at undervise i hvordan man ændrer password på Facebook i :-) 

Jonas Jørgensen:
Så du skal rigtig til at muntre dig med ordne, eller bare overveje at deeplinke fra produktbeskrivelses siderne, frem for at lave en ekstra profil.


Nu er jeg på glatis. Deeplinke fra mine fyldige produktbeskrivelsessider?!   

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Under produkter / services kan du også linke.

Der kan du lave en fin tekst med et enkelt keyword i fokus og linke det over til en af dine undersider, der netop omhandler dette emne.

Nu kan jeg se du kører med "webbureau ålborg" som keyword på en af dine undersider.

Så er det jo netop her du skal lave en beskrivelse under service omkring det nye webbureau i Ålborg og så deeplinke til : http://streetpatrol.dk/webbureau/

Det kan du jo gøre med alle dine undersider...

Men det er da lidt af et arbejdeGeeked

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, ja, det er en rigtigt god idé, men jeg troede du mente for at redde min ene Bizz profils Pagerank, da den ser ud til at være sendt til tælling. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)