Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MacBook Air: Skal, skal ikke?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg har selv brugt Mac i 5 år - før sad jeg kun på PC. Jeg har aldrig fortrudt det. Jeg sidder selv på MacBook Air 13". Her lidt til dine overvejelser:

11" vs. 13"

• Tasteturet til 11" har normalt tastaturstørrelse, så trods at det er en mindre skærm, får du en super god computer, du rent faktisk kan skrive på
  • Skærmen til 11" er lige det mindste, hvis det bliver din primære computer
  • Hvis du har pengene til det, ville jeg klart vælge 13" - den kan du bruge som primær computer og den er rigelig hurtig til at skrive på, surfe o.l.
  • Begge modeller starter lynhurtigt op, hvis du vælger en af de seneste modeller - ca. 10-15 sekunder så er computeren tændt.
  • Prisen holder sig godt, så selvom den koster lidt mere en andre computere, så taber den langt fra lige så meget værdi. For som andre siger, så kommer der hele tiden nye Appleprodukter - men du kan altid sælge den på DBA e.l. med et mindre tab og så købe den nyeste model.
Til sidst - jeg regner med at sælge min Macbook Air 13" inden for 2-3 uger, da jeg skal bruge en kraftigere Mac (Pro) fordi jeg ofte sidder med tunge grafikprogrammer. Hvis du skal ud og have en brugt, har du her mulighed for at få en Mac, som har garanti og der er blevet passet på.
God weekend.
- Toke Kruse
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:27

Tak Toke for den uddybende forklaring hvorfor jeg skal købe en MacBook Air

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 16:04

Der er ihvertfald en række fordele ved en macbook air som du skal se på:

batterilevetiden
touchpaden (Du findes intet lignende ved konkurrenterne) 
Vægten når du skal transportere den 

En lignende bærbar hos konkurrenterne med windows koster ca. 2-2500 mindre. Du giver altså lidt for mærket, og om man vil det skal jeg ikke kunne sige.

Der er ikke problemer med kvaliteten mere som der var på de første modeller hvis du skulle være bange for det.

Ang. størrelsen. En 11" er ikke noget jeg vil anbefale dig at skrive på, men tastaturet på både 11" og 13" modellen er samme størrelse. Men tag ned i byen til eplehuset eller humac og prøv det!

Jeg har desuden haft gode erfaringer med at købe hos humac :) Prisen er den samme alle steder, så gå efter god service! 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:26

Jeg har lige købt en Lenovo Thinkpad Edge som arbejdscomputer, men det var udelukkende fordi jeg skal køre en masse programmer som ikke er lavet til Mac.

Efter jeg har fået min iPhone må jeg indrømme jeg er gået fra meget Apple skeptisk til Apple fan :D

Når jeg næste gang skal have en computer til privat brug vil jeg investere i en Mac. Det er befriende at bruge et styresystem som ikke konstant skal pilles ved og installeres det ene og det andet.

Jeg siger køb!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:46

Har selv lige købt ny computer - det blev en almindelig pc :-)

Synes simpelthen ikke, at jeg var klar til, at betale 2x-3x så meget for en computer, fordi der var et æble på skærmen. Jeg kan godt lide fleksibiliteten i pc'en, ligesom langt større software-udvalg.

Når det er sagt, så har jeg både ipad og iphone - dem er jeg ganske glade for. På farten bruger jeg mest ipad'en og det dér logitech-tastatur. Hvis man skriver længere tekster / mails, der kræver opsætning, så foretrækker jeg klart, at sidde ved en stationær med stor skærm. :-) 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:59

Jeg syntes du skal lade være, den er ikke god nok til prisen. Køb en macbook pro til ca 2000kr. mere du for rigtig meget mere for pengene.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:10

Til de to sidste, så var det sådan set ikke penge som er problemet.  Men skidt pyt

Ville bare informere at jeg har købt en MacBook Air 13, og nøj hvor er den lækker..

God jul og godt nyt år til jer alle.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:19

Tillykke med købet tror du bliver super glad for den!! 

Glædelig jul & godt nytår til alle.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:16
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:43

Jeg har den nye med 13 tommer og den er perfekt.. Elsker den!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)