Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det kunne lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har brug for hjælp!

Da jeg er ny herinde ved jeg ikke om jeg har postet dette i den rigtige sektion, så bær over med mig.

Jeg er en dreng på 15 år som har alt for meget fritid. Og med alt for meget mener jeg ALT for meget fritid . Jeg går i folkeskole (9 kl.) og udover det spiller jeg computer. Jeg sidder ca 7-8 timer foran computeren på hverdage. Keder mig og spiller diverse spil. Jeg har i lang tid tænkt på hvad jeg har kunnet lave som hobby. Jeg gider ikke gå til sport - det har jeg gjort 12 år af mit liv - men er stoppet på grund af manglende lyst. Så jeg tænkte om det var muligt at lave en virksomhed der solgte logoer/bannere/grafik. Jeg har godt nok ikke "10 eller 20 år i branchen" men jeg har 7-8 timer om dagen som jeg kan dedikere til det. Jeg har brugt programmer som PhotoShop og Gimp så kender godt til det at lave grafik, og er slet ikke på bar bund. Tror i det er muligt at få en virksomhed til at løbe rundt når man kun er et barn? Og er der overhovedet så stor efterspørgsel på grafik? Jeg brænder inde med en masse spørgsmål, så hvis jeg kunne få noget hjælp herinde kunne det være super fedt! 

Venlig Hilsen Sune

Find en god og billig backup løsning her!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:23

hej sune

velkommen til.

kunne de ikke sende en link til noget som du har lavet.

alder er ikke nogen hindring

ps lik noget mere information på din profil. du ville nok få mere hjælp hvis du skrev lidt om dig selv

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:27

Hvis du er dygtig kan alt lade sig gøre! :-) Du er jo sikkert også villig til at tilbyde en billigere pris end nogle af "De gamle drenge" :-)

Held og Lykke!

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 01:02

Hey mester! 

- Jeg ved ikke om markedet er for tørt lige nu.

Men hvis du kan levere et fedt design, kan det sagtens gå hen og blive en god hobby.

Velkommen til! ;-)

Frederik - www.smaze.eu

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:36
din alder er INGNE hindring.hvis du vidte hvor mange iværksættere på din alder der allerede i en alder af 17år ( 1-2år effter opstart) har en halv til en hel million på kontoen. Det er ideen du skal have ikke erfaringen eller din alder. jeg ved ikke ret meget om lige dit område, men go for it,og gør det som en hobby uden for mange omkostninger i starten da du jo ikke er så gammel og har intægt.

Held og lykke
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:48

vis er god er alt muligt om man er ung eller gamle 

alt start er svær om man er ung eller gamle 

en ung har dog mere tid før bliver meget gamle og skal på pension 

du har tiden og stille og rolige bygge op med kunder og den første siger super så den det videre og stille rolige sker noget 

men lidt aktive overalt har du en god grund indtjening og meget end vis startet senere for nu har du skaffet en kundekredse og lære meget ved bare at kaste sig ud i tingene  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 10:54

Hej Sune.

Godt at se dig herinde. I sin tid stod jeg i samme situation som dig; alt for meget fritid, alt for meget computer, alt for meget spil... og i sidste ende var det jo ting man brugte tid på, som man ikke kunne bruge til en skid i sidste ende.

Jeg går i 2.g. på HHX nu, og jeg kører en webshop (kig signatur for link), er i gang med at skubbe flere hjemmesideprojekter i gang hvor jeg i øjeblikket har en Inder ansat under mig til at lave det jeg ikke gider/kan og ejer derudover flere domæner som jeg har planer for i fremtiden.

Desuden er jeg 17 år og derfor for "ung" til at eje virksomhed. Dog skal det siges jeg fylder 18 på torsdag. ENDELIG.

Pointen jeg vil ud med er, at alting er muligt. Hvis du leverer et flot og stilfuldt stykke grafik der hører nutiden til, og samtidigt kan sælge det billigere end nogle af de erfarne der skal tjene til huslejen (hvilket du jo ikke skal), så har du en unik chance for at skabe en solid kundegruppe. SELV som 15 årig. Hvis du bliver afvist pga. din alder, og hvor du i virkeligheden kan levere samme kvalitet af grafik (eller over) som en 30-årig og ovenikøbet kan gøre det billigere, så er det da vedkommende der afviser dig, der er for dum.

Men husk ikke at springe hovedløst ud i noget. For hvis du gør det, så er chancen for at det bliver en fiasko stor. Overvej tingene og ha' en plan! Det nuværende hjemmesideprojekt jeg er i gang med, har varet over de sidste 2 måneder, og forventer først det bliver klar til februar. Det kan godt virke som hestearbejde. Men man skal yde for at nyde.

Så må du slippe for min prædiken... jeg vil ønske dig alt held og lykke, og håber det bliver til noget!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:20

Tusind tak for hjælpen det har hjulpet mig meget, og jeg har fået mod på projektet! 

Find en god og billig backup løsning her!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)