Hej Aminoer! Jeg har brug for hjælp! Da jeg er ny herinde ved jeg ikke om jeg har postet dette i den rigtige sektion, så bær over med mig. Jeg er en dreng på 15 år som har alt for meget fritid. Og med alt for meget mener jeg ALT for meget fritid . Jeg går i folkeskole (9 kl.) og udover det spiller jeg computer. Jeg sidder ca 7-8 timer foran computeren på hverdage. Keder mig og spiller diverse spil. Jeg har i lang tid tænkt på hvad jeg har kunnet lave som hobby. Jeg gider ikke gå til sport - det har jeg gjort 12 år af mit liv - men er stoppet på grund af manglende lyst. Så jeg tænkte om det var muligt at lave en virksomhed der solgte logoer/bannere/grafik. Jeg har godt nok ikke "10 eller 20 år i branchen" men jeg har 7-8 timer om dagen som jeg kan dedikere til det. Jeg har brugt programmer som PhotoShop og Gimp så kender godt til det at lave grafik, og er slet ikke på bar bund. Tror i det er muligt at få en virksomhed til at løbe rundt når man kun er et barn? Og er der overhovedet så stor efterspørgsel på grafik? Jeg brænder inde med en masse spørgsmål, så hvis jeg kunne få noget hjælp herinde kunne det være super fedt! Venlig Hilsen Sune |
hej sune
velkommen til.
kunne de ikke sende en link til noget som du har lavet.
alder er ikke nogen hindring
ps lik noget mere information på din profil. du ville nok få mere hjælp hvis du skrev lidt om dig selv