Jeg kan tilføje der Søndag igen var 'Flying Pops' (?) i Døgnnetto - 6 pakker for cirka 17 kroner.
På den baggrund tillader jeg mig at konkludere, at nogle folk har fået kolde fødder efter de blev afsløret på Amino og derefter har hjemskaffet micropopcornene.
Jeg kan tilføje der Søndag igen var 'Flying Pops' (?) i Døgnnetto - 6 pakker for cirka 17 kroner.
På den baggrund tillader jeg mig at konkludere, at nogle folk har fået kolde fødder efter de blev afsløret på Amino og derefter har hjemskaffet micropopcornene.
Tak for hjælpen :)
Så kan du begynde din næste kamp, for at få billigere popcorn ;D
man kan da stadigvæk få billige popkorn man kan da bare tage toget til Malmø det går 34 minutter fra københavn eller dem som bor ved grænsen de kan tage til tyskeland og købe popkorn
man går altid efter og spare penge og spare penge ved at købe et sted der er billigere man skal bare sørge for at købe meget så det dækker mere end omkostningerne ved kørsels
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tror også, at der i kølvandet på ildebranden i K.B. Hallens sexmesse blev hamstret majskolber i stor stil - både til gården og gaden - hvis man forstår sådan en...
Jeg tror også, at der i kølvandet på ildebranden i K.B. Hallens sexmesse blev hamstret majskolber i stor stil - både til gården og gaden - hvis man forstår sådan en...
HAHA! Det er go' værkstedshumor!
Branden går under navnet "Dildobranden" i den kulørte presse, hvis det skulle være forbigået nogen. ;-)
@Jesper: Jeg er helt sikker på, at du med dit indlæg har stoppet et begyndende popcorns-kartel.
Der har nemlig også været mangel på Flying Popcorn i min lokale Netto i en uge - men dagen efter dit indlæg, var der pludselig popcorn igen.