Undskyld, men jeg synes så afgjort det er konstruktivt at foreslå hjælp af en bogholder. Ikke mindst når du påstår, at regnskab er simpelt desuagtet at du, med al respekt, har temmelig store og åbenlyse huller i din viden om hvordan man grundlæggende bygger en balance op. Det kan godt være du er sluppet heldigt fra det hidtil, men det gør det ikke mere korrekt.
Hej Jens
Jeg ville jo gerne have lidt mere grundlæggende viden. Sådan at jeg kan tjekke min revisor. Da jeg jo i sidste ende hænger på den. Og så skal jeg hvis det er sagsøge min revisor hvis han laver fejl. Ja jeg er kontrol freak.
Men at jeg evt ligger nogle ting ud her, er jo ligeså meget at jeg lidt fedter efter det svar som hr. Sommer gav, hvor de andre konstant går ind og argumenterer for at der skal bogholde til.
Nu mener jeg amino er til for at hjælpe, og skal man konstant høre på ting om at der skal søges prof hjælp så er siden her jo overflødig. Og tager man specielt omkring alt, der har med regnskab at gøre, så er det netop det der kommer frem.
Tager man tråde omkring SEO fx, så hjælper folk meget mere hinanden.
Og du kan også tage mange af de tråde der er omkring regnskabs spørgsmål der ikke bliver besvaret. Så er det jo direkte pinligt.
Jeg siger ikke at et kursus, eller en god bog er af vejen, tvært om, men det jeg reager på er at når det første der kommer er søg hjælp....jep det tænder mig desværre af.
/Kenneth
ps. jeg har styr på mit regnskab, og betaler min skat til tiden hvert år i september