Eller pænt irriterende? Du får måske nogle klik når du får folk ind på siden første gang, men får du glade brugere der vender tilbage? Min filosofi er at man altid skal gøre brugere glade. Hvis man kan vise dem reklame information, som de rent faktisk er interesserede i, opfatter de jo reklamerne som en del af dit produkt, og du tjener penge på at gøre dine brugere glade. Jeg hader sider som den, og jeg ville helt sikkert aldrig surfe rundt på den, fordi jeg ville vide at jeg kunne finde det samme uden at spilde min tid. Hvis man virkelig er så interesseret i at se den video kan man jo bare søge på youtube.
Jeg tror jeg ville kunne sætte sådan en side op i løbet af nogle timer, men jeg gider simpelthen ikke, for det er ikke noget jeg vil stå inde for. Hvis du vedvarende vil engagere brugere i dit brand skal du give, her får du effektivt set brugeren til at bruge 30 sekunder på at side og tænke over hvor skide irriterende din side er. Jeg kan godt respektere at der er forskellige forretningsmodeller. Personligt får jeg ikke nogen high ud af at lave sådan en løsning, og det er sku en stor del af det at arbejde for mig, ikke bare kroner og ører, men rent faktisk at give nogen noget.
Det er ikke godt håndværk for mig, men ok, nogen skal jo få mit produkt til at se nemt og godt ud :)