Hej Alle Jeg sidder og roder med photoshop og nogle QR koder. Jeg har fået lavet følgende: Tror du koden virker når der er et motiv i midten? Jeg vil tilbyde de første 10 der reagere i denne tråd at lave en lignende qr kode der peger på en valgfri destination. Det kan fx bruges i et julekort, i en mail, på facebook etc. Koden kan henvise til en side, en lydfil, et billede, en film osv. Jeg har brug for nogle links til min side titu.dk Så 'prisen' for en specialdesignet kode er at du deler linket til min side på din blog, hjemmeside, facebook etc. Smid gerne et link i denne tråd, eller i en PM. QR koden leveres i denne tråd som en jpg fil der kan downloades (kan også gøres i en PM) Bliver det en succes, kan jeg senere lave qr koder med andre ikoner, logoet osv Hvad siger i til det? Er der fremtid i QR koder med et ikon? mvh Lars Kristensen |
Lars Kristensen:Tror du koden virker når der er et motiv i midten?
Ja gør de.
Lars Kristensen:Er der fremtid i QR koder med et ikon?
Tvivler på specielt designet koder som indtjening. Sikkert en eller anden gratis service som kan gøre det.
Men generelt er der nok en frmtid i QR koder med ikon i. Når de kan være der kan man lige så godt smide sit logo eller navn i det :)