Inspireret af Johns indlæg om sin Amino cykel, vil jeg rigtig gerne høre om der er nogen af jer der har sat vores Ivæksætter for livet klistermærker på bilen, cyklen, computeren, båden eller et helt femte sted.
Til dem af jer der ikke ved hvilket klistermærker jeg snakker om, så blev det delt ud på Iværk og vækstmessen i år.
Hvis os alle hvor du har gjort af dit klistermærke, jeg starter gerne selv. Mit er havnet på opslagstavlen, i mangel af bedre sted.
Mit hænger på mit tøj skab, så det er noget af det første jeg ser om morgenen :-) En af mine gode venner har det på sin Macbook. Så over i skolen får han ofte spørgsmålet: Hvad er Amino? :-)
Ikke for at være lysseslukker, men hvorfor er klistermærket præget af en nedadgående kurve? (Har ikke set klistermærket før, og billedet for oven er muligvis ikke skarpt nok ..)
Ikke for at være lysseslukker, men hvorfor er klistermærket præget af en nedadgående kurve? (Har ikke set klistermærket før, og billedet for oven er muligvis ikke skarpt nok ..)
Hej Lars
Klistermærket er lavet så det passer på en bil, derfor den lidt sjove facon
Som det er nu er det ikke muligt at få klistermærket med mindre du kommer og besøger os på en messe.