Du siger altså at hans guide er elendig og ikke videreformidler viden. Mener du seriøst, at du hjælper ham ved først at forsøge at seo optimere hans pdf dokument og bagefter skrive at det er kedeligt og dårligt? Iværksætter ånd, har altså intet med at skrive indlæg på Amino at gøre. |
Mikael christiansen:AngryBird:Jonas Jørgensen:DET ER ET PDF DOKUMENT
Der skal da ikke være en MENU ?
Man laver da heller ikke en kontakt side i et pdf dokument ?????Du har slet ikke forstået hvad det her handler om.
Tal pænt..
husk tal pænt sprog
forstår godt det er PDF dokument min mening er det der for lidt indhold på siden
det er vel ok at synes der ikke er meget indhold på siden der forklare noget som helst
min vis man skriver noget på internet ville jeg skrive kontakt info dette gør det meget mere troværdig siden og gerne så meget som muligt
jeg vil altid tage noget mere seriøst vis der er kontakt info på siden om det optimerer eller andet så er det dejligt at se hvem der skriver på denne her side
husk det er nok ikke kun beregnet til hans venner og jeg skriver det min iværksatettere passion for det er vigtigt altid være positive og troværdig som muligt