Der er ingen tvivl om at vinder min side med Fremkaldelse af billeder - så popper der nok nogle flere sider op omkring det emne.
Af erfaring ved jeg det ikke er nogen dum ide, specielt omkring ferieperioder er der gang i den. Anyway du har da i hvert fald fået en lille hjælp fra mig :-).
@Dem som tror jeg vinder - Tvivler stærkt - Der er jo penge i penge! (altså skrive om penge) - Så dem tror jeg er favoritter. Men tak for tilliden :-)
@Dem som ikke vil afsløre deres mørke hemmeligheder - Det tager jo 5 minutter at finde 10 succesfulde affiliate sider som man kan lade sig inspirerer af. Der er ingen tvivl om at vinder min side med Fremkaldelse af billeder - så popper der nok nogle flere sider op omkring det emne. Men jeg vil have mindst 5-6 måneders forspring - plus jeg lever jo nok ikke udelukkende af den side. Desuden vil jeg have den fordel af jeg har lært af mennesker som nok er klogere end mig i et halv år (i vores fine facebook gruppe), og jeg vil have udstillet mine evner, som måske åbner nye døre for mig!
Men alt det er ligemeget, for penge siderne vinder :-)
hvordan kommer man med i denne facebookgruppe ?
http://pension-tips.dk/ - En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .
Jeg ville faktisk rigtig, rigtig gerne være med, men jeg har desværre nogle andre projekter jeg er i gang med, og ville nok ikke kunne dedikere mig 100% til et nyt projekt, og den her konkurrence - desværre.
Ville ellers være perfekt motivation, da "Amino holder øje med dig" - hvilket altså ér en stor motivation til at komme i gang, og yde sit bedste.
Skal vi lave månedlige status så man kan se hvem der "fører" :)
Det sgu et meget godt domæne du har fået dig der Nick :-) Og med en væsentlig høj CPC på det søgeord, så er du da meget godt stillet! Så skal der bare kul på
Spørgsmål: Hvornår er seneste "tilmelding" til konkurrencen, og kunne jeg eventuelt være med? :-) Tænkte lidt over det, og synes egentlig det virker som en sjov idé, og jeg har en idé til hvilken side jeg vil konkurrere med.
Men hvis det er for sent at være med, og såfremt i ikke vil have mig med, så er det jo bare sådan det er :-)