Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der mangler flere farver, men hvilke?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeej Amino.

Nu har jeg fået nyt design på min hjemmeside www.mobilpilot.dk, men jeg synes der mangler nogle farver som blikfang. Mit problem er bare jeg synes det er svært at vælge farver som passer sammen, og så var det jeg tænkte i lige kunne hjælpe mig herinde så hjemmesiden ikke bliver afvist på det grundlag! 

Jeg vil self. gerne have andet ris/ros til siden. :)

Mvh
Bjarke Sørensen 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 06:57

Hej Bjarkdans..

Hvis man ikke har øje for farver findes der mange forskellige værktøjer som kan hjælpe en med etop dette : http://www.colorsontheweb.com/colorwizard.asp

Som siden ser ud på nuværende tidspunkt, har den gråfarver i 2 nuancer, dette kan også være meget fint, hvis du så kunne placere call to action knapper strategiske steder på din side idet de ville have en endnu højere værdi med deres blikfang.

Du kunne altid gå forbi de mange andre hjemmesider som eksistere derude og få noget inspiration :)

Hav en god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:17

farve valg tekst og baggrund er ikke bedste hvid baggrund på lys grå tekste farve det er ikke let at læse fodnoten og et par andre steder på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:21

Hej Bjarke, synes det er en fin side du har her, ved faktisk ikke om den behøver mere farve. Jeg giver dig ret i at forsiden mangler lidt blikfang, det jeg ville gøre, var at fjerne rating stjerne på forsiden, for hvad er det jeg egentlig rater her, er det selve hjemmesiden??

Jeg ville også gøre teksten støre og mere markant, og overveje om teksten ikke skal omformuleres, for hvorfor er det at brugeren kommer ind på siden, er det virkelig for at finde sin egen telefon, og rate den, eller er det en som er ude efter en ny telefon, og derfor gerne vil høre om andres erfaringer. Den tekst der er der lige nu virker på mig mere som du skyder med spredhagl.

I teksten er der også henvisning til både et galleri og et forum, men jeg kan ikke finde noget galleri eller forum på siden.

En ting jeg opdagede da jeg klikkede rundt på siden, var at når jeg havde oversigten over fx HTC og kliggede på et af billederne, blev jeg overrasket over der kom et støre billede af telefonen, i stedet havde jeg forventet at komme ind på siden om telefonen, lige som når jeg klikker på navnet.

Lige tilbage til farverne, en side du kunne lade dig inspirere af, med hensyn til farver er Apple farveskemaet er meget ens med din, så tror du kunne hente lidt inspiration der.

Hvis du er i tvivl om hvilke farver der passer sammen så har prøv at se på disse to links:

kuler.adobe.com 

colorschemedesigner.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)