Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link building / link juice

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Der er en grund til at der er mange, der arbejder fuld tid med at levere SEO. Det er ikke bare at smide et par links engang imellem. Links er supervigtigt, men hvis hjemmesiden er bygget dårligt op kan den også holde dig nede alligevel.

Jeg er ikke i tvivl om at det er en stor og også besværlig ting at begive sig ud i. 
jeg forventer heller ikke jeg får min side på som nr 1 på ingen tid, jeg vil bare gerne læse/lære mere om det for at forsøge mig lidt frem og lære af det.

Det er heller ikke målet at siden skal blive nr 1 inden for en uge eller måned eller for den sags skyld 1 år. Hvis jeg kan forbedre siden markant og skabe mere værdi den vej rundt er det en bonus og det vil jeg helt sikkert gerne have sker, alle ønsker succes, men jeg vil også bare gerne lære af det, til evt senere brug.

Men seo-lex er hermed købt :)   

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:16

Indsamlingdk:

Det er en god start. Jeg mener faktisk også, at der står noget om netop det med et par links om dagen vs en ordentlig stak på et døgn :-)  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 19:49

Indsamlingdk:

Jeg er ikke i tvivl om at det er en stor og også besværlig ting at begive sig ud i. 
jeg forventer heller ikke jeg får min side på som nr 1 på ingen tid, jeg vil bare gerne læse/lære mere om det for at forsøge mig lidt frem og lære af det.

Det er heller ikke målet at siden skal blive nr 1 inden for en uge eller måned eller for den sags skyld 1 år. Hvis jeg kan forbedre siden markant og skabe mere værdi den vej rundt er det en bonus og det vil jeg helt sikkert gerne have sker, alle ønsker succes, men jeg vil også bare gerne lære af det, til evt senere brug.

Jeg synes sgu, det er den rette ånd! Yes
- Selv om der nu heller ikke er noget galt i at sigte mod stjernerne fra start. ;-) 

Held og lykke med dit projekt. Håber, at bogen kan hjælpe dig godt på vej. :-)

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:58

Jonathan Hansen:

1 : Lidt en mellemting - du skal på ingen måde finde X antal linkkataloger, og tilmelde din hjemmeside til dem alle på én dag. Det kan skade din hjemmeside rigtig meget i det lange løb, hvis du får en masse links én dag, og så ikke får flere links i flere måneder. Google ser det meget som spam, da det ikke er naturlig linkbuilding, som man normalt vil lave. Men dermed bestemt ikke sagt, at du skal lave et bestemt antal links hver eneste dag, for linkbuilding og SEO er mere om varieret links og ikke mindst antal links du får. Så at have et skema med 2 links om dagen, vil jeg bestemt heller ikke anbefale - men sådan lidt med 2 den ene dag, og 3 den anden, og måske 5 den tredje.

Tilmelding til link kataloger på samme dag, hvor han tilmelder sig 20+, behøves ikke at have en betydning. Mange af linksne skal godkendes først, og det tager X antal dage, afhængig af hvor hurtigt webmasteren gør det. Derfor kan han sagtens tilmelde sig 20+ linkkataloger, hvis han dog sikrer sig, at de bliver godkendt af en redaktør. 

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)