Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 headere - hvilket er pænest?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS! Bemærk opdatering - nye filer - alle sammen. Jeg poster lige min besked igen, så i kan vurdere ud fra det nyeste forslag.

Tak for svarene alle sammen! Det er meget værdsat!

Jeg har lavet endnu et forslag, med lidt ændring i grafik og en større og mere klassisk skrifttype som foreslået af Daniel Noll.

Jeg har sat en menu ind under, så i kan se hvor siden ca. kommer til at være i forhold til headeren. Menuen er blot midlertidig og farverne ikke rigtig, så se bort fra det. Headeren er ret bred, så det er i øvrigt nok de færreste der vil kunne se klaveret og guitaren ude i siderne.

http://www.grubbe.nu/logo5.jpg

Jeg tror denne header er den bedste indtil videre. Kan jeg optimere den?


Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:
Jeg er også lidt interesseret i at vide om det ER dig der har lavet dem. Eller du har bestilt dem? Ved godt du har skrevet "Jeg har lavet..." Men ville lige høre dig ad :) 

Godt du sørger :) Der skulle nok have stået "Jeg har fået lavet/selv lavet". Her kommer forklaringen; logo2 er en skitse lavet af en designer, inden den er blevet til den endelige header, logo3 (som jeg har betalt for). logo1, logo4 og mit sidste forslag logo5 er alle lavet af jeg selv ud fra indkøbte design. Jeg har genbrugt baggrunden og dele af nodesystemet. Noder m.v. er lavet i mit nodeprogram. De 2 instrumenter er produktfotos jeg har beskåret, roteret og gjort halvgennemsigtige - det tror jeg ikke, at jeg får problemer med.

Jeg syntes at logo3 umiddelbart er lidt for volumiøs, hvorfor jeg altså nu selv har givet mig i kast med en opdatering.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg synes at 1'eren er det bedste logo.

Den fortæller mig med det samme at det er musik denne side drejer sig om, før jeg overhovedet når at læse navnet i headeren. De andre 2 headere har ikke samme effekt, der synes jeg at man først opfatter at det drejer sig om musik når man har læst navnet i headeren.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit designforslag er at lave logoet først - eller lave layoutet til hjemmesiden først, En af delene.

Efterfølgende kan du så lave alt det musik-slabberads-dekoration, så det hele kommer til visuelt at hænge sammen. Eller endnu bedre. Lave designet af hvordan hele hjemmesiden skal se ud på forsiden med alle elementer. Placér først de elementer der skal være der - og så efterfølgende tilføj dekoration så det hele hænger sammen. Der er sikkert andre metoder, men at lave et banner helt adskilt tror jeg gør det svært for en selv, hvis man vil have helheden pæn og sammenhængende.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Eller endnu bedre. Lave designet af hvordan hele hjemmesiden skal se ud på forsiden med alle elementer. Placér først de elementer der skal være der - og så efterfølgende tilføj dekoration så det hele hænger sammen.

Du har nok ret i, at det er en mere sikker fremgangsmåde. Jeg har dog en rimelig idé om, hvordan siden skal se ud, så jeg tror det kommer til at passe fint sammen med headeren. Rækkefølgen skyldes, at jeg endnu ikke kan lave designet til selve hjemmesiden, da jeg venter på at Joomla 1.8 udkommer :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
Jeg har dog en rimelig idé om, hvordan siden skal se ud, så jeg tror det kommer til at passe fint sammen med headeren.

Så er der ingen ko på isen :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nr. 5 ser bedst ud, men du bør ændre fonten på Musikipedia til noget andet. Resten ser meget flot ud. Godt lavet.

Held og lykke med din projekt.

Kommer snart...

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå du bare i gang med joomla 1.7, det bliver et klik der skal til for at opgradere til 1.8 som i øvrigt kommer til at hedde 2.5.

Teddy

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:
Gå du bare i gang med joomla 1.7, det bliver et klik der skal til for at opgradere til 1.8 som i øvrigt kommer til at hedde 2.5.

Ja, bare ét klik, men jeg tør ikke, da jeg er ved at få lavet et øvelsesprogram m.v., som skal integreres med Joomlas brugersystem o.a. Og de design´s man kan købe virker ikke umiddelbart alle fremadrettet. Men det er en anden diskussion :)

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet nogle bud på andre skrifttyper til logo-teksten. De kan ses her:

http://www.grubbe.nu/logo5-a.jpg

Byt 'a' til sidst ud med bogstaverne b, c, d, e, f, g, h for at se de andre.

Hvilken skrifttype er pænest - har i evt. idéer til en anden skrifttype?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)