hej jeg undskyler til alle aminoer for min dum og dårlige indlæg det vil ikke gentages så i må grene hjælp mig igang med iværksætteri men jeg unskylder 1000 gang |
Er der snak om denne tråd eller noget helt andet?
hej jeg undskyler til alle aminoer for min dum og dårlige indlæg det vil ikke gentages så i må grene hjælp mig igang med iværksætteri men jeg unskylder 1000 gang |
Er der snak om denne tråd eller noget helt andet? |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Du siger det vil ikke gentage sig, men du har netop lavet en tråd som ingen mening giver! |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
det vil være dejlige vis i vil det så må i sige vis det jeg skriver eller spørge om er dumt og skal selvfølgelig også betale vis i laver noget til mig |
Pyt med grammatik, men jeg kunne aldrig forstå sætninger uden komma og punktum. |
er ikke lige så god til grammatikken men prøver at bliver bedre |
Hvor ærgerligt - jeg havde virkelig en fornemmelse af dette forum var af voksne mennesker uden så mange fordomme.. Giv ham dog en chance i stedet for at lede efter fejl.. Det er da fint at give en undskyldning, hvorfor hakke på det ? Hvis det var sådan man behandlede kunder ville ingen komme særlig langt - så hvorfor ikke opføre sig lige så høfligt overfor alle andre også ? |
Hej, Tråden er anmeldt. Lad os låse den, så de indblandede kan bruge tiden på noget konstruktivt. :-) På forhånd tak for forståelsen. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn