Fed cykel og tillykke med det, du fortjener det :) |
Dbh. John
Fed cykel og tillykke med det, du fortjener det :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hvor er den flot John, igen tillykke med den! De bedste hilsner
|
Fed cykel. Du har langt federe firma cykel end dem de har på Google! Mvh Carsten |
Og cyklerne til deres interns har ikke engang saddel på :-) /Brian |
Mange tak Martin, Carsten og Jacob. Farven blev valgt efter råd fra blandt andet Jesper hos MediaMouse. Jeg synes, at den blankt skinnende sorte farve er rigtig flot, og at de hvide logoer passer godt til den. Google-cyklerne er da ellers meget farverige, men detaljen med medarbejdercyklerne kommer ikke under overvejelse her. Aldrig!. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Til gengæld er deres firmabiler (hvis det er dem, som står i baggrunden) meget smartere end min Opel Zafira Van. Dbh. John |
Find mig på LinkedIn
Bilerne i baggrunden er faktisk mine. Begge to. Billedet er taget sidste år da min søster var på besøg, og skulle rundt og se de lokale virksomheder som Apple, Google, Facebook etc. Vi blev nødt til at køre i begge biler når vi skulle nogen steder, fordi jeg ikke ligefrem har praktiske biler :-) mvh Carsten |
Det er flotte biler, Carsten. Pyt med, at den gule ikke er så praktisk til lige mit arbejde. Den ser vildt sej ud. Dbh. John |
Find mig på LinkedIn