Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website med lille indtjening sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs,

Jeg kan åbenbart kun koncentrere mig om ét stort internet-projekt ad gangen, derfor vil jeg gerne af med mit website, der handler om London. Siden blev startet i juli 2011 og der er 14 indlæg uploadet. Ligger efterhånden ganske habilt på Google ved søgning på 'London guide', men det kræver en indsats at komme på side 1. Jeg sælger således ikke en hjemmeside, der har en stor indtjening - jeg sælger en hjemmeside, der har en indtjening og måske har et stort potentiale, hvis der bliver gjort en SEO-indsats og der kommer mange flere artikler online.

Statistik

1.413 besøg og 3.912 sidevisninger siden 1. august. 824 af de besøgende kom direkte fra Google.

Indtjening

Siden 1. august har siden tjent 123 kroner via Google Adsense og 349 kroner igennem affiliate (Hotels.com tekstlinks). 

Tilbud

Som nogen af jer sikkert ved, skriver jeg SEO-tekster  og det vil jeg gerne gøre brug af i mit forsøg på at sælge denne side. Jeg vil derfor tilbyde op til 10 artikler omhandlende London til køberen af Londoner.dk - med en rabat på 50%. På den måde får du hurtigt skabt mere indhold billigt og jeg får lov at skrive om min yndlingsby i verden.

Pris

Tja. Det er et godt spørgsmål. Send en PM med et bud, så må vi tage den derfra. Vil dog tillade mig at sætte en mindstepris på 650 kroner.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:40

Fik et bud på 500 kr i går, men vil altså lige slå fast, at mindsteprisen er 650 :)

Der følger en Facebook-side med 17 fans med i købet.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:39

Føns:

Fik et bud på 500 kr i går, men vil altså lige slå fast, at mindsteprisen er 650 :)

Der følger en Facebook-side med 17 fans med i købet.

Er der noget hosting som skal følge med? Eller kan siderne flyttes til en anden udbyder uden problemer? Køber man websitet for 650 kr og er helt fri for nogle licenspenge eller andre udgifter?

Mvh

Lars Svane

Tilmeldt 13. Aug 11
Skrevet kl. 21:40

Er der nogle licens, kontrakter eller andet som binder webstedet til hosting eller et firma som har lavet siden?

Mvh

Lars

Tilmeldt 13. Aug 11
Skrevet kl. 21:42

Sjovt, først skrev den med hvid skrift på hvid baggrund, så sagde den at min besvarelse var for ens lydende eller sådan noget, det kom dog med alligevel.

Flot. Men det er vist også første gang jeg prøver at svare på et indlæg.

Hilsen

Lars

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:56

Siden er solgt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)