Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inetresseret i at tjene nogle nemme penge?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej jeg har en "ide" eller Faktisk har jeg set noget, som jeg godt kunne tænke mig at kopier Jeg ejer en heleveds masse facebook sider med meget aktiviret p,å og tjener penge på at smide reklamer op på siderne, men i længden så er der jo ikke ret mange der endelig gider trykke på reklamer, til gengæld kan man altid få folk til at trykke på fx en youtube film med en god overskrift. 

Så her den anden dag så jeg en side som syntes var rigtig godt lavet, "http://www.fiskebe.net/da/" Her har en person fundet nogle rigtig gode og sjove film fra youtube og lagt dem ind på hans hjemmeside, men for at se dem skal man lige se 30 sec af en viral reklame film.. og dele Youtube videoen på ens egen facebook side samt tryk "like" på hans facebook fanpage. synes alt i alt at det er rigtig godt lavet, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig med at lave sådan en side, jeg har kendskab til html, på rimelig niveou. og har penge hvis nogen er klar på en lille opgave, det vigtigste for mig er at siden bliver simpel, med et meget rent design, og med mulighed for bruger selv kan ligge deres sjove film ind :) 

en all around løsning, har allerede webhotel, mangler en webdesigner/programør, der er frisk på et samarbejde.

kan byde ca 1000-1500kr til den person der kan lave sådan en side til mig 

----------------------------------------------------------------------------------------

----Et meget simpel design skal ikke tage lang tid at få lagt op, det kan jeg evt selv lave, mere angående det script, som skal laves / kopiers er det jeg har svært ved. :) men de fleste koder skal bruges i det, er jo allerede lavet"eftersom det jo bare er facebook like og facebook share/del" kanppen/sciptet. så det burde ikke tage længe, og ellers er jeg nok villig til at forhandle prisen :)

Mvh Claus

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Conceptet er jo så ufedt som noget kan være...

jeg testet lige siden fiskebe.net , for at se en video skulle jeg først se en reklame film på 1:55 gab... og så det som du siger med at man os skal trykke like på facebook for så først at kunne komme til at se den video man regner med at se når man trykker på den . ikke noget jeg har tolmodighed til :)   det holder ikke, men held og lykke med det

Hansen

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:32

Jeg kan hjælpe lidt. Send privat besked eller email mig på admi@bazzo.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52

nemme penge er det ikke

umoralske er det du får masser facebook linkes bare for se noget intet sigende video og man skal oveni se en reklame

hvad vil du med siden og har du tænkt over hvordan det kan give penge for som iværksættere tænker man over sit brand hvordan det lige gå når folk skal til afmelde sig og lige kan finde ud ad kan det skade mere end det gavner dig forretning i sidste endee

vis skal fungere som markedsføring skal det laves en del anderledes , for jeg vil klikke synes om ,men helt sikkert får fans på sådan en side men bruger er  de fans ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har brug for hjælp! ikke kritik, og en lektion i hvor mange stavefejl, man kan lave på blot få ord, ved jeg ikke hvordan skal hjælpe mig :)

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mean_dude:

Jeg har brug for hjælp! ikke kritik, og en lektion i hvor mange stavefejl, man kan lave på blot få ord, ved jeg ikke hvordan skal hjælpe mig :)

Det er helt sikkert den rigtige måde at få hjælp på. Fortsæt endeligt sådan! 

Og nu hvor vi er inde på det så har du selv lavet stavefejl i din overskrift.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 23:12

Jep, små fejl er også godkendt , men jeg skriver ikke 200ord med 100stavefejl i bare for at give kritik :)

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 23:19

mean_dude:

Jep, små fejl er også godkendt , men jeg skriver ikke 200ord med 100stavefejl i bare for at give kritik :)

Mikael er (så vidt jeg ved) ordblind. Jeg synes det er ret tydeligt ud fra hans indlæg at han ikke har let ved at formulere sig på skrift.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 23:21

Så vil jeg gerne undskylde, for min opførsel, men syntes også vi skal stoppe her da tråden, er løbet på et sidespor. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

sorry jeg kunne ikke lade være :D

javascript:document.getElementById("CanIClose").value = 2;CloseBox();document.getElementById("CanIClose").value = 3;CloseBoxAgain();

Meget sært... Efter at have kigget et stykke tid på den viser det sig at man ikke engang behøver at gøre nogen af delene. Det eneste man skal gøre er at vente i 40 sekunder, trykke på krydset, trykke på likeknappen, lukke vinduet der kommer op og så trykke på lukknappen igen. Den tjekker ikke engang om man gør nogen af delene.

Nu kender jeg ikke særlig meget til facebooks api, men for at se hvad folk liker og deler tror jeg nok at man skal spørge dem om lov og så bliver det pludselig en omstændig process (for brugeren), altså mere omstændig end den allerede er. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)