Hej jeg har en "ide" eller Faktisk har jeg set noget, som jeg godt kunne tænke mig at kopier Jeg ejer en heleveds masse facebook sider med meget aktiviret p,å og tjener penge på at smide reklamer op på siderne, men i længden så er der jo ikke ret mange der endelig gider trykke på reklamer, til gengæld kan man altid få folk til at trykke på fx en youtube film med en god overskrift. Så her den anden dag så jeg en side som syntes var rigtig godt lavet, "http://www.fiskebe.net/da/" Her har en person fundet nogle rigtig gode og sjove film fra youtube og lagt dem ind på hans hjemmeside, men for at se dem skal man lige se 30 sec af en viral reklame film.. og dele Youtube videoen på ens egen facebook side samt tryk "like" på hans facebook fanpage. synes alt i alt at det er rigtig godt lavet, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig med at lave sådan en side, jeg har kendskab til html, på rimelig niveou. og har penge hvis nogen er klar på en lille opgave, det vigtigste for mig er at siden bliver simpel, med et meget rent design, og med mulighed for bruger selv kan ligge deres sjove film ind :) en all around løsning, har allerede webhotel, mangler en webdesigner/programør, der er frisk på et samarbejde. kan byde ca 1000-1500kr til den person der kan lave sådan en side til mig ---------------------------------------------------------------------------------------- ----Et meget simpel design skal ikke tage lang tid at få lagt op, det kan jeg evt selv lave, mere angående det script, som skal laves / kopiers er det jeg har svært ved. :) men de fleste koder skal bruges i det, er jo allerede lavet"eftersom det jo bare er facebook like og facebook share/del" kanppen/sciptet. så det burde ikke tage længe, og ellers er jeg nok villig til at forhandle prisen :) Mvh Claus |
Conceptet er jo så ufedt som noget kan være...
jeg testet lige siden fiskebe.net , for at se en video skulle jeg først se en reklame film på 1:55 gab... og så det som du siger med at man os skal trykke like på facebook for så først at kunne komme til at se den video man regner med at se når man trykker på den . ikke noget jeg har tolmodighed til :) det holder ikke, men held og lykke med det
Hansen