Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ide jeg selv elsker!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg elsker alle mine ideer, men som nogen ved er der en gang imellem en jeg selv er ekstraordinært vild med, og sådan en kom forbi i dag, ide nummer 111, og inden nogen skriver "Jamen så byg den dog!" nej jeg vil ej, har alt for travlt med alt muligt andet, men hvis DU synes den er god så byg du den, og send mig en buket blomster når du scorer 100 mio. eller mindre ;-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:48

Hehe  morsom ide :-)  Jeg undrer mig gang på gang over folk, der ikke kan komme på ideer - nok mest fordi mit problem er manglende timer i døgnet til, at leve alle mine ud i virkeligheden. Derfor ender jeg ofte med, at videregive mange af dem - godt nok ikke så offentligt som dig, men tanken er den samme. 

sharing is caring

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 22:04

Takker!

Jacob Becker:
sharing is caring

Og ja det er... og så er det lettere egoistisk, jeg kan ikke slippe en ide før jeg har gjort noget ved den eller givet den videre, og så sidder den og blokerer :-)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:44
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:53

jesperlh:
Jeg elsker alle mine ideer, men som nogen ved er der en gang imellem en jeg selv er ekstraordinært vild med, og sådan en kom forbi i dag, ide nummer 111, og inden nogen skriver "Jamen så byg den dog!" nej jeg vil ej, har alt for travlt med alt muligt andet, men hvis DU synes den er god så byg du den, og send mig en buket blomster når du scorer 100 mio. eller mindre ;-)

Synes det er fedt du vil dele! :-) Meget fin idé... 

Håber nogen fører den ud i livet :D

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 19:12

Dennis Jensen:
Det var da en fantastisk hjemmeside - takker :)

Mange tak!!! Håber den kan inspirerer, og anbefal den gerne :-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:32

Stort respekt til alle dem der tør og gider dele deres ideer med andre!

..det er desværre de færreste af os der tør eller gider at gøre det. 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:05

Alexander Baandrup Larsen:
Synes det er fedt du vil dele! :-) Meget fin idé... 

Håber nogen fører den ud i livet :D

Takker og det håber jeg også :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Det kan godt være bare er mig der er en smule langsom, men jeg forstår det ikke helt.

Tag eksempelvis android market (det er det jeg kender bedst), der giver folk jo stjerner efter hvor gode de synes applikationen er og skriver måske et par ord om hvorfor de har givet de stjerner de har. De bliver så sorteret efter disse stjerner. Er det ikke det samme som du beskriver?

Hvad er det jeg ikke forstår?!

Som en sidenote er jeg stor fan af dit koncept, og overvejer kraftigt om jeg skal prøve noget i samme dur, dog ikke til 1000 ideer, for det når jeg aldrig ;D

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:55

Mathias Bak:
Det kan godt være bare er mig der er en smule langsom

LOL det tror jeg ikke!

Nej, pointen er at det skulle være noget lig StumbleUpon, altså som et website, så jeg ikke ser allemuliges anbefalinger, men lad os sige vi tog var venner så kunne jeg se DINE anbefalinger, det er ofte mere interessant end hvad et gennemsnit af jordens befolkning mener. Gir det mere mening?

Og iøvrigt... PRØV og om du når 1000 er ikke vigtigt, jeg skal nok nå 1000, mest fordi jeg er stædig :-) Min pointe er, og en pointe der deles med de andre 1000 ideers freaks, at de ideer man ved man ikke får realiseret, kan man lige så godt lade andre komme til gode, plus at det for mig selv er et forsøg på at presse mig til HELE tiden at være kreativ også når der ikke lige står en kunde og skal bruge en ide.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)