Det er oftest ikke de højest uddannede der er gode iværksættere, idet de er "for" optaget af risisi i stedet for at fokuserer på styrker. (Tror det var syd-dansk universitet der beskrev dette og kom med denne konklusion)
Det er nogle dejlige svar i er kommet med. Jeg håber, at jeg snart får mere tid til mit projekt. Før man får set sig om, har man jo siddet i et par timer og arbjedet. Og hvor er jeg glad for at ikke er tvunget til at gå i skole 2 eller 3 år mere, for at det kan lykkes for mig, jeg ville slet ikke kunne vente så længe med at komme igang!
Jeg håber, at jeg snart får mere tid til mit projekt
Hej
Hvis tid er en luksus du ikke har, så skal man ikke starte noget op.
Ja undskyld min direkthed. Det handler om at offer sig, når man starter noget op. Og det betyder at man ikke altid lige kan være med til en familie fest, eller at man lige kan nå ned på voxhall og se vader fx.
Jeg bliver så harm, når jeg hører at folk vil starte noget op, og så at de lige skal finde tid til det. For det handler om at man gør nogle ting. Ikke at man udsætter dem, og når man allerede har den holdning nu,, hvordan skal det så ikke gå, når man har startet op. Skal kunder så vente fordi at man lige skal se Europe i TV eller at man lige skal til sin nieces 4 års fødselsdag.
Jeg bliver så harm, når jeg hører at folk vil starte noget op, og så at de lige skal finde tid til det
Jeg bruge stor set hele min fritid på mit projekt. Måske skulle jeg have formuleret mig lidt mere præcist. Det jeg mente var, at jeg gerne ville kunne bruge alt min tid på mit projekt, men jeg kan ikke bare stoppe på mit arbejde, for at få mere tid. Penge er den luksus jeg ikke har og kommunen ejer min sjæl.
Jeg bruge stor set hele min fritid på mit projekt. Måske skulle jeg have formuleret mig lidt mere præcist. Det jeg mente var, at jeg gerne ville kunne bruge alt min tid på mit projekt, men jeg kan ikke bare stoppe på mit arbejde, for at få mere tid. Penge er den luksus jeg ikke har og kommunen ejer min sjæl.
Hej
Det er ok. Har bare læst meget her på amino, og jeg tog så nok en hurtig konklusion.
Men tit er problemet at folk tænker formeget, istedet for bare at kaste sig ud i det.
Jeg har selv valgt at kaste mig ud i at starte firma, og jeg ved udemærket at det ikke er nemt. Men det betyder så ikke at andre kan gøre det bedre....eller det er det jeg håber de kan.
Men problemet er jo at jo længere man tænker over tingene, jo mere bliver man bange. Og det betyder også at man så aldrig kommer igang. Det er lidt den med at skal man gøre noget man ikke bryde sig om, så kan man ligeså godt få det overstået, og så stå og sige jeg gjorde det, og være stolt over det.(synes det er tilladt at være stolt af sig selv).