Super godt initiativ - ja, det ville nok være en god idé at kigge teksterne igennem, når man selv tilbyder tekster, men Rom bygger de jo stadig på - og selv de dygtigste tekstforfattere har nu og da slåfejl på deres hjemmesider.
Ja du har så ret og det kommer også. Og takker for dit input
Sådan... så håber jeg da også jeg tager gevinsten med mig :P
By the way, er jeres hjemmeside baseret på Joomla! ? Jeg kan nemlig ikke se jeres eget favicon, hvis i overhovedet har et. Der dukker bare Joomla!'s standard favicon op.
Sådan... så håber jeg da også jeg tager gevinsten med mig :P
By the way, er jeres hjemmeside baseret på Joomla! ? Jeg kan nemlig ikke se jeres eget favicon, hvis i overhovedet har et. Der dukker bare Joomla!'s standard favicon op.
ja vi er lige skiftet til joomla 1.7 og mangler en del endnu men der arbejdes på det
Da tråden efterhånden ligner andre tilmeldingstråde, som eksempelvis Facebook "Synes om" og Twitter profil followers, låser vi tråden. Det skal naturligvis ikke afholde jer fra at benytte trådstarters tilbud, hvilket jo ikke nødvendigvis kræver posting af et "jeg har tilmeldt mig" indlæg.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn