Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIND linkbuilding pakke fra Opti-web.dk Værdi 3000 kr.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tænkte godt at dette respons ville komme. Det er en naturlig forsvarsmekanisme at lede efter fejl hos andre, når man bliver kritiseret.

Jeg er ikke SEO-ekspert og jeg har heller ikke lagt min side op til hverken analyse, feedback eller noget andet. Min side er heller ikke et sted hvor jeg sælger et produkt, eller noget for den sags skyld. Min side er en personlig blog hvor jeg kommer med kommentarer på nutidige udviklinger og min egen opfattelse af verden. 

Denne konstruktion behøver ikke have et så højt niveau som et firma der tilsyneladende eksisterer på at forfatte tekster og optimere tekster til andre. Kan du se problemet?

Jeg behøver ikke sidde her og bruge min tid på at give dig gratis råd til hvordan du kan få et mere seriøst og professionelt website, men jeg gør det alligevel for jeg mener at det er det amino står for. Brugere der hjælper hinanden. Hvis man synes at min kritik til tider kan virke en smule direkte eller hård, jamen så er jeg da ked af det, men det er min opfattelse at det tages mere seriøst: fx. Denne her tråd.

Tak for dit tip mht titlerne, jeg undrer mig lidt over hvorfor den gør det. Det er den eneste af mine sider der producerer alle de undersider for "tags." Må være temaet.

Jeg håber at du tager kritikken til dig og lærer af det, jeg har I hvert fald lært at jeg skal holde øje med mine sidetitler.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Kristoffer Broholm

Du skulle jo nok ikke have udbasuneret tingene på den måde du gjorde men sket er sket det er menneskeligt at fejle. No hard feelings herfra.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:45 | Låst

En lille update her til aften der er pt 41 tilmeldte fra Amino til konkurrencen.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:52 | Låst

Hej Henning !

WinkDet er vist den rigtige "Amino ånd" du her sidst på året har fundet frem ?

Ja ifølge mange SEO eksperter er "håndlavet" linkbuiklding det vigtigste i SEO arbejdet.

Held og lykke med projektet. 41 indtil nu er vel flot ?

Opti-web.dk | Henning:

Er hermed gjort.

Også god jul og nytår til dig

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:00 | Låst

Hej Henning,

Ja, du har nok ret. Det er også irriterende at jeg har sådan en ærlig personlighed...men jeg er glad for at du ikke tog det ilde, jeg vil virkelig bare hjælpe.

Tilbuddet står stadig, hvis du får brug for det eller lignende.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:06 | Låst

Kære Kristoffer !

YesVelkommen på Amino.

Nu kan ting siges på mange måder.

Nu har jeg også i mellemtiden læst din blog "SEO er overvurderet - her er hvorfor "

Du og Henning er tilsyneladende enige omkring linkbuildings betydning.

Så hvis vi vender tilbage til SEO er dette vel også for ordblinde m.m.

Så mon ikke Henning har en chance med sin nye side jeg fpår da fortat maleropgaver på min side der ogaså kunne trænge til en opstrammer.

WinkMen vælger at lave maleropgaver først og fremmest, inden jeg leger tekstforfatter

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Anders Hansen:
Hvordan hænger 110% dedikation sammen med at i både laver SEO og webdesign

Bortset fra at jeg mener alt over 100% er tyreafføring/overdrivelse. Hvordan hænger det sammen at man ikke skulle kunne være 100% dedikeret uden at have tunnelsyn?

Iværksætteri kræver nogengange lidt alsidighed.

Ærligt talt bliver jeg også lidt ærgelig over tekstforfatteren, der kloger sig indenfor sit metier. Det ville svare til at han oprettede en tråd, hvor han tilbyder at man kan vinde tekster fra ham, men at SEO-folk herinde begynder at hagle hans SEO-arbejde ned. 

Manden har taget et supergodt initiativ med god iværksætterånd! Lær af det.

Til trådopretter:
Jeg synes det er et supergodt og positivt initiativ Yes 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:15 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hej Henning !

WinkDet er vist den rigtige "Amino ånd" du her sidst på året har fundet frem ?

Ja ifølge mange SEO eksperter er "håndlavet" linkbuiklding det vigtigste i SEO arbejdet.

Held og lykke med projektet. 41 indtil nu er vel flot ?

Opti-web.dk | Henning:

Er hermed gjort.

Også god jul og nytår til dig

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Hej Ib

ja jeg har fået bugt med gadedrengen i mig og taler civiliseret til folk det giver mere i det lange løb hi hi men også fordi jeg har fået en opsang fra baglandet og det er jo lov ved du.

Jeg takker for din tilmelding og udmelding og ønsker også dig og dine god jul og godt nytår

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:21 | Låst

Kristoffer Broholm:

Hej Henning,

Ja, du har nok ret. Det er også irriterende at jeg har sådan en ærlig personlighed...men jeg er glad for at du ikke tog det ilde, jeg vil virkelig bare hjælpe.

Tilbuddet står stadig, hvis du får brug for det eller lignende.

Jeg gør mig ikke bedre end dig jeg er nok en af dem der har lavet mange kvaje sætninger herinde, fordi mit temperament til tider styrer hvad der kommer ud af fingrene. Det gode ved alle de fantastiske Amino tosser ( kærligt ment) er at de glemmer hurtigt ens fejltrin.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super godt initiativ - ja, det ville nok være en god idé at kigge teksterne igennem, når man selv tilbyder tekster, men Rom bygger de jo stadig på - og  selv de dygtigste tekstforfattere har nu og da slåfejl på deres hjemmesider.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)