Jeg tænkte godt at dette respons ville komme. Det er en naturlig forsvarsmekanisme at lede efter fejl hos andre, når man bliver kritiseret. Jeg er ikke SEO-ekspert og jeg har heller ikke lagt min side op til hverken analyse, feedback eller noget andet. Min side er heller ikke et sted hvor jeg sælger et produkt, eller noget for den sags skyld. Min side er en personlig blog hvor jeg kommer med kommentarer på nutidige udviklinger og min egen opfattelse af verden. Denne konstruktion behøver ikke have et så højt niveau som et firma der tilsyneladende eksisterer på at forfatte tekster og optimere tekster til andre. Kan du se problemet? Jeg behøver ikke sidde her og bruge min tid på at give dig gratis råd til hvordan du kan få et mere seriøst og professionelt website, men jeg gør det alligevel for jeg mener at det er det amino står for. Brugere der hjælper hinanden. Hvis man synes at min kritik til tider kan virke en smule direkte eller hård, jamen så er jeg da ked af det, men det er min opfattelse at det tages mere seriøst: fx. Denne her tråd. Tak for dit tip mht titlerne, jeg undrer mig lidt over hvorfor den gør det. Det er den eneste af mine sider der producerer alle de undersider for "tags." Må være temaet. Jeg håber at du tager kritikken til dig og lærer af det, jeg har I hvert fald lært at jeg skal holde øje med mine sidetitler. |
@ Kristoffer Broholm
Du skulle jo nok ikke have udbasuneret tingene på den måde du gjorde men sket er sket det er menneskeligt at fejle. No hard feelings herfra.