Jeg glæder mig til den Linkbuilding pakke ;) |
Tjaa jeg havde godt nok sendt den der i en PM ;)
Tjaa jeg havde godt nok sendt den der i en PM ;) |
Patrick T. Rasmussen
Som man altid skal gøre når man modtager konstruktiv kritik så skal man sige tak og jeg siger mange tak, siden har været nede og er blevet bygget op igen men ikke helt færdig, jeg lover dig at når vores mand der står for tekst indholdet når dertil så spiller den 100%. Men jeg takker mange gange. |
Hvordan hænger 110% dedikation sammen med at i både laver SEO og webdesign? |
Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.
Hej Henning, Flot side du har fået sat op og godt Iværksætter tilbud! Har tilmeldt JOMA Company til nyhedsbrevet! Tak for et godt tilbud mvh john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Nu er det forskelligt hvem der laver hvad du ved ligesom kokke og tjenere. |
Igen, undskyldning for min direkte post. Det er ikke god skik at påpege andres fejl og mangler. Jeg synes bare det er mærkeligt at I som firma vælger at lancere en lodtrækning der skal skabe buzz og trafik til jeres side når jeres eget produkt ikke er færdigt? Det ville jo svare til at jeg åbnede et supermarked uden priser på varerne. Fair nok hvis du har en tekstforfatter til at rette alle fejlene, men det ville jeg ærlig talt prioritere noget højere end en lodtrækning om en gratis SEO-pakke. Man kan sige at fejlene er endnu mere graverende nu hvor det faktisk er det i beskæftiger jer med. Jeg forstår dit argument med kokkene og tjenerne, men derfor ville jeg som restaurantskunde da stadig ikke acceptere at en klodset kok serverede maden for mig, bare fordi tjenerne ikke lige var mødt ind endnu. Så burde man i stedet vente med at åbne biksen til de rette folk var der. Igen, det var ikke min mening at deraile din tråd til det her, men synes bare det var vigtigt for din biks at du laver noget troværdigt tekst til at starte med, og ikke først senere. |
Hej Igen Nu er det ikke for at skabe trafik til vores side det er for at give nogle en chance for at vinde et produkt som de selv måske ikke er overbeviste om virker, eller selv sidder og slås med dag efter dag. Og så giver de os en ide om hvor mange der er interesseret i linkbuilding. Dertil så får vi en udtalelse mere når gevinsten er leveret til vores referenceliste. |
Fedt! :-) Håber jeg vinder! |
@ Kristoffer Broholm I stedet for at kritisere siden og det tiltag vi har gang i så meld dig til, og så kan du få et godt råd med på vejen i forhold til din egen side. skriv site:dinurl hit enter og så se hvor mange titles du har af den samme, det er skidt for din side. Unikke titles hver gang Dette er et godt råd fra mig. |