Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIND linkbuilding pakke fra Opti-web.dk Værdi 3000 kr.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vind linkbuilding pakke ( værdi 3000 kr.)

Efter et hektisk år, hvor vi nåede op på maksimum kapacitet og ikke kunne tage flere kunder ind,  så er vi klar i det nye år med en større kapacitet, og derfor udlover vi nu en linkbuilding pakke, til den der bliver udtrukket.

Det eneste du skal gøre er at tilmelde dig vores nyheds brev på vores forside for at deltage, og vinderen forpligter sig til at komme med en udtalelse når forløbet er ovre.

Vinderen bliver offentliggjort 10 jan. 2012. og får besked via den mailadresse som i angiver i tilmeldingen.

God jul og godt nytår

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 12:39 | Låst

Interessant - håber nyhedsbrevet er lige så interessant :o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:50 | Låst

Det skal nok blive interessant. Alt godt kommer til den der venter lidt lige som juleaften

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sikke en god konkurrence jeg håber jeg vinder , men i hvert fald et super iværksættere tilbud du laver her Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58 | Låst

Spændende. Tænk hvis man både kan gode råd i mailboksen og måske samtidigt vinde... Det prøver jegSmile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja Mikael det må vi jo se, vi får jo også en ide om hvor mange på Amino der kender og ved noget om værdien af linkbuilding, til deres websider

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:05 | Låst

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Spændende. Tænk hvis man både kan gode råd i mailboksen og måske samtidigt vinde... Det prøver jegSmile

Hej Brian

Ja det kan du tro du gør og vi er desværre nok lidt tossede, men det er vores vinder mentalitet der skinner igennem, for vi eksistere kun på tilfredse kunder og RESULTATER for vores kunder.

Men når det så er sagt så er det faktisk også givende for os selv, fordi det er en branche der kræver 110% dedikation til arbejdet og vi er så priviligeret at vi kan se vores resultater næsten uge for uge, det styrker sq et ego så meget at det er svært at få armene ned.

Den eneste bagside vi er løbet ind i er at i kraft vi fik fyldt op i så vi ikke kunne tage flere kunder ind, kom så meget bag på os at vores egen side har måtte komme til sidst, men det sker ikke igen.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 13:33 | Låst

Jeg giver det en chance! :-)

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:37 | Låst

Alexander Overgaard:
Jeg giver det en chance! :-)

Dejligt

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fint design på den side. Ved godt det ikke er en feedbacktråd, men er du klar over hvor mange grammatik- og stavefejl du har på den?

Jeg ved godt at jeg nok ikke burde bringe det op, men jeg synes alligevel at det fjerner lidt troværdighed fra dit ellers lovende produkt.

Jeg har ikke nogen doktorgrad i dansk, men betegner mig selv som kompetent. Jeg vil derfor gerne tilbyde at rette alle dine tekster, efter mine bedste evner.

Jeg skal ikke have nogen form for betaling.

De største fejl du laver er:

Opdelte navneord

Sætningskonstruktion

Derudover et par enkelte tyrkfejl. Desuden mangler siden "Om firmaet."

Håber ikke at du tager min kritik personligt, jeg prøver bare at hjælpe. Skriv en PM hvis du er interesseret.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)