Hej, Jeg er CEO og founder af Siingle ApS. Jeg mangler en investor/partner som kan smide nogle penge i projektet og på den måde få del i Siingle.net. Vores koncept går ud på at sælge single armbånd, men også at sælge single rejser og single events for andre, samt os selv. Vi har kun haft frem gang og ingen klager, men mangler stadig penge til markedføring, nye armbånd osv. Der er store muligheder i Siingle og det er derfor jeg ikke giver slip på det, men i stedet for søger jeg en investor/partner som kan hjælpe os videre økonomisk. Vi er så småt ved at gå ind i Norge og England. Hvis du vil investere nogle penge i Siingle ApS og blive vores partner/investor, så send mig endelig en PM, så kan vi tage den derfra. Mvh |
Siingle ApS mangler investor/partner.. Er det dig?
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hej Michael, Hvis du så mig vil du ikke kunne sige om jeg er single eller har kæreste og det vil du heller ikke kunne på flere tusinde andre mennesker i DK. Når de har ring på, så er det jo også forsent og folk uden ring på kan også have kæreste ;) Hvorfor betale for at finde kæreste online? 50 kr om månden, hver månden, når du kan betale 40 kr og vise du er single altid. SLUT med fake profiler :) Det er her single virker 100%.. Frem med armbåndet.. ;) |