Hej, Jeg er CEO og founder af Siingle ApS. Jeg mangler en investor/partner som kan smide nogle penge i projektet og på den måde få del i Siingle.net. Vores koncept går ud på at sælge single armbånd, men også at sælge single rejser og single events for andre, samt os selv. Vi har kun haft frem gang og ingen klager, men mangler stadig penge til markedføring, nye armbånd osv. Der er store muligheder i Siingle og det er derfor jeg ikke giver slip på det, men i stedet for søger jeg en investor/partner som kan hjælpe os videre økonomisk. Vi er så småt ved at gå ind i Norge og England. Hvis du vil investere nogle penge i Siingle ApS og blive vores partner/investor, så send mig endelig en PM, så kan vi tage den derfra. Mvh |
Siingle ApS mangler investor/partner.. Er det dig?
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hej Michael, Hvis du så mig vil du ikke kunne sige om jeg er single eller har kæreste og det vil du heller ikke kunne på flere tusinde andre mennesker i DK. Når de har ring på, så er det jo også forsent og folk uden ring på kan også have kæreste ;) Hvorfor betale for at finde kæreste online? 50 kr om månden, hver månden, når du kan betale 40 kr og vise du er single altid. SLUT med fake profiler :) Det er her single virker 100%.. Frem med armbåndet.. ;) |
For det første, så mangler jeg simpelthen events. Det er virkelig ikke godt nok, at man bare skriver, at man samarbejder med forskellige rejseselskaber - nej hvis man ikke lige har en rejse klar, så skal man i det mindste have beskrivelser af, hvad brugerne synes om de rejser i må have lavet. En helt anden ting er så, at man måske kunne finde lidt smartere steder at lave sine events. Der er lidt rigeligt Buddy Holly over de steder I nævner. For at jeg skal gå ind og hjælpe jer med marketing, hvilket jeg bestemt godt kan, så skal I altså virkelig ind og være mere seriøse, måske gennemtænke lidt nærmere, hvem jeres målgruppe er og i det hele taget tage det her projekt ud af Mariager og ind, hvor det er lidt hottere. Ps. hvis I har set "kaos i Skagen" så tænk over ham sælgeren af den der rosedrink, det er lidt det indtryk man nemt får, når man ser på jeres hjemmeside |
Hej Morten, Tak for din respons, det er rart at få noget på bordet man kan arbejde med. Kan du hjælpe da? eller vil du være investor? |
|
Hej Rune.. Lige lidt offtopic.. Jeres blog, er det wordpress? Og hvilket tema er det? Det ser ret lækkert ud faktisk.. |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hej Richard, Ja, det er wordpress, kan ikke lige huske hvad templaten hedder, men vi har lavet meget om i den. Mener den hedder "Pink INK" eller sådan noget :) |
Poser Ink A http://themeforest.net/item/poser-ink-a-premium-wordpress-magazine/306482 |