Arg ja, det var det den hed ;) Godt Steff :D |
Ingen der har interesse?
Arg ja, det var det den hed ;) Godt Steff :D |
Rolig nu... Hvis der er nogen som er interesseret, så skal de nok henvende sig. I mellemtiden kan du så spekulere på om du har givet oplysninger nok da du startede tråden. Du skriver blandt andet at du er ved at ekspandere til et par andre lande, men du skriver ikke noget om konkurrence situationen i disse lande, ligesom du heller ikke skriver noget om eventuelle økonomiske muligheder. Det kunne også være smart at nævne hvilke type af investorer du gerne vil have ind (det kunne f.eks. være en investor som ved meget om e-handel og markedsføring af dette - altså, bare som et eksempel). Jeg går ud fra at du har forretningsplaner, omsætningstal og budgetter liggende som du kan sende til en eventuel investor som måtte henvende sig? Ellers er det i hvert fald en god ide at få det lavet... Bare lige mine input / Morten |
Hej Morten, Tak for respons :) Jamen der kommer ingen konkurrence i andre lande, da jeg har taget patent/varemærket det i hele EU, så der skulle helst ikke dukke andre single armbånd op. Jeg søger en investor der kan bidrage med noget til projektet, hvad enten det er viden om e-handel, SEO, programmering, Export eller lignende :) |
Hej Stiven, Jamen alt fra 80.000 - 250.000 og det bliver så styret af hvor mange procenter du gerne vil eje. Send mig en PM hvis det er at vi skal snakke videre om dette. |
Du kan evt. vedlægge jeres seneste årsrapport fra 2010. Jeg vil ikke kommentere yderligere på denne - men den giver et godt overblik over selskabets "fremgang" . |
Hvor kan jeg søge investorer henne? |