Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvad mangler jeg !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Tølløse
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Birdeye Pace Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg helt tom for ideer, jeg synes snart jeg har gjort alt, det er ikke til at holde ud, kender du den følelse, den har jeg lige nu, synes jeg har gjort alt for http://birdeye.dk men jeg kommer bare ikke på forsiden!!!

titler, alt tags, tags, links, søgeord, header, hastighed, tekster, ja alt, men jeg kommer bare ikke på forsiden hvis man søger på luftfoto, hvorfor ikke ? 

Jeg er åben for alle forslag, de eneste to ting jeg kan se jeg kan gøre er at lave om så min h1 bliver til luftfoto, det ville ikke passe til mit design, og lave mere linked building.

Men nå jeg ser på min konkurrenter, så er de ikke særlig gode hvis man kigger på deres seo, så jeg forstår det ikke.

Er det bare tid der skal til !?!?!?

HJÆLPE

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:24

Tid? Tja hvor lang tid har den været oppe?

Fra Tølløse
Tilmeldt 24. Aug 10
Fra  Birdeye Pace Skrevet kl. 10:27

over et år, men den har ændret sig noget siden starten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:56

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:01

Hvad forsøger du at ranke på? Det ser ud til du forsøger at ranke på "birdeye" og der er du allerede nr 1 i Google.

Forsøg løbende at få links fra andre sites med ankertekster med det du vil ranke på.

Dine title tags ville jeg tage at få rettet med det samme. Du forsøger vel ikke at ranke på "om os" og "produkter" - og det er de ord du har valgt som de første i nogle af dine title tags. Du har desuden rigtigt meget Duplicate Content i dine title tags. Læs: de er næsten ens. De skal være forskellige. Det er et ret vigtigt punkt når det gælder SEO (søgemaskineoptimering).

Du kan se hvor ens dine title tags er her:
http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=site:birdeye.dk&pbx=1&oq=site:birdeye.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=194l5463l0l5652l17l15l1l0l0l0l298l3210l0.6.9l16l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=22b380907362bc72&biw=1366&bih=653 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 11:04

Det er svært at sige, men jeg kunne forestille mig der er mange der "bare" søger efter luftfoto (og relevante keywords) for at finde billeder, video og fotos. Ikke så meget for at købe.

Sørger du for at opdatere regelmæssigt? Få dit link link ud via f.eks. presse system, link exchange/building osv? 

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 11:09

Ja, dem havde jeg ikke lige set - Title tags - de skal ændres.
Om du skal fokusere på Birdeye som "keyword" kan diskuteres, men hvis du vil brande dit navn, så synes jeg du skal blive ved med at gøre det og tekst mæssigt giver det også god mening. 

Fra Tølløse
Tilmeldt 24. Aug 10
Fra  Birdeye Pace Skrevet kl. 11:11

Her sidder man og tror man har gjort det så godt, men så aligevel ikke helt godt nok :) 

Jeg er opmærksom på det med title tags, som er "om os" etc. men jeg synes også bare det er en balance mellem seo og kunder, for side skal jo også fungere for kunder.

Jeg prøver og opdatere jævnligt.

Og jeg skal klart i gang med mere skriverig rundt om på nettet.

Fra Tølløse
Tilmeldt 24. Aug 10
Fra  Birdeye Pace Skrevet kl. 11:19

Okay så nu hedder min header på forsiden luftfoto hvor den før hed Birdeye, og "om os" er lavet om til Birdeye.

Jeg synes bare ikke det er så super brugervenligt !!! men det skal da lige prøves i en periode.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 11:29

Tim Pedersen:

Okay så nu hedder min header på forsiden luftfoto hvor den før hed Birdeye, og "om os" er lavet om til Birdeye.

Jeg synes bare ikke det er så super brugervenligt !!! men det skal da lige prøves i en periode.

Din header er måske lavet om til Luftfoto, men det er din h1'er ikke, hvilket er den du skal lave om. Din H1'er ser sådan her ud: <h1 id="blogTitle"><a href="http://birdeye.dk">Birdeye</a></h1>, men burde se sådan her ud: <h1 id="blogTitle"><a href="http://birdeye.dk">Luftfoto</a></h1>. Jeg ved ikke om det har noget at sige at h1'eren er et link.

Med mindre det selvfølgelig er meningen at det ikke er h1'eren der skal laves om ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)