Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tiltag i Google

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet ringet op af en sælger, der forsøgte at sælge mig en lokal annonce til Google for et engangsbeløb på 1995,- Det der undrede mig, var løbetiden på denne aftale. Beløbet skulle betales én gang, men jeg ville blive liggende 5, 10 eller 20 år afhængig af hvor længe min virksomhed eksisterede.

Det skulle give mig muligheden for at være en af de lokale virksomheder der ville blive vist først, når en Google-bruger indtaster et af de søgeord jeg er interesseret i.

Jeg har slet ikke hørt noget om det her tiltag. Er der andre der er blevet præsenteret for det?

Jeg sagde nej tak, da virksomheden var ejet af de samme folk, der også solgte mig en annonce til konkursboet DGS. Alligevel kan jeg ikke lade være med at undre mig over produktet, da det i mine øjne ville at prostituere sit eget produkt (fra Googles side).

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:47

Hej Brian,

Det lyder lidt som en Google maps / places optagelse de vil sælge dig.

Du ved kortet som kommer frem med små knappenålshoveder med bogstaver i, og du står så over de organiske resultater....

/M

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

Ja det lyder helt klart som Google Places.

Det kan sagtens passe at du betaler et engangsbeløb for at blive oprettet. Det er meget normalt for Google Places. Så er det selvfølgelig bare afgørende om de opsætter den godt eller ej.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:59

Mig bekendt koster det da ikke noget at komme på Google Places, man kan da selv oprette sig. Tror bare der er nogle der vil score lidt hurtige gryn på dig

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:29

Ja, det er helt sikkert Google Places de har forsøgt, at sælge dig,  http://www.google.com/places/ 

Som nævnt er det et gratis produkt, som man selv kan oprette. Dog kan man sagtens få professionel hjælp til en oprettelse, men 1995,- er nok lige i overkanten. Det burde maksimalt koste 500 kr. for en enkelt profil.

Produktet som sådan er rigtigt godt og burde benyttes af mange flere. Især for tandlæger, psykologer, frisører, fysiske butikker og restauranter med flere er Places helt idelt.

Johannes

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:40

Det er ganske gratis at oprette sin virksomhed på Google Places, Maps og lign.

De lyder lidt som nogle kræmmere, der prøver at hive penge ud af intetanende brugere!

Kan du ikke skrive hvilket firma det var der kontaktede dig?

/ Thomas 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:53

Flot!

Gad vide hvor mange de når at trække penge ud af på den måde!?

Virksomheden hedder xxxxxx

I foråret solgte de mig et produkt til dgs.dk, hvor jeg blev lovet nogle søgeord i bestemte byer og byområder. Efterfølgende blev jeg ringet op to gange, hvor jeg for småpenge kunne tilknytte flere og større områder, hvilket jeg sagde ja til. Det eneste de lige glemte at nævne, var at jeg ved at sige ja til noget nyt, automatisk frasagde mig de gamle områder, så jeg til sidst stod med en regning for ét område som på ingen måde var billigere.

Dengang ringede de under navnet De Gule Sider, men hos DGS, da jeg ønskede at klage, blev jeg blot henvist til xxx der varetog deres salgsafdeling. Tilfældigvis sidder både xxx og xxx med de samme ejere.

[Firmanavne fjernet af moderator under henvisning til Aminos regler om ikke at hænge navngivne firmaer eller personer ud]

Venligst

Brian Phillip

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08

Brian Ph.:

Flot!

Gad vide hvor mange de når at trække penge ud af på den måde!?

Virksomheden hedder xxxxx

I foråret solgte de mig et produkt til dgs.dk, hvor jeg blev lovet nogle søgeord i bestemte byer og byområder. Efterfølgende blev jeg ringet op to gange, hvor jeg for småpenge kunne tilknytte flere og større områder, hvilket jeg sagde ja til. Det eneste de lige glemte at nævne, var at jeg ved at sige ja til noget nyt, automatisk frasagde mig de gamle områder, så jeg til sidst stod med en regning for ét område som på ingen måde var billigere.

Dengang ringede de under navnet  x, men hos x  da jeg ønskede at klage, blev jeg blot henvist til Unicall der varetog deres salgsafdeling. Tilfældigvis sidder både x med de samme ejere.

xxxx

jeg ville ikke aktivere linket og man må ikke skrive dårligt om nogle på amino.dk den skal kunne forsvare sig og der har været sager mod folk der har postet indlæg om andre firmaer med mere på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg forstår godt jeres tankegang med at det er gratis at oprette.

Men det er så mange ting. F.eks. SEO, AdWords, tekstforfatning og opsætning af hjemmeside. Det vil alle kunne lære, men det kan ikke altid svare sig.

Erfaringen jeg har med at oprette over 100 fortegnelser gør bare at jeg er mere inde i selve optimeringen.

I sidder nok en del med IT, men der er rigtig mange som hellere vil betale sig fra det, så de kan fokusere på tænder, nye vinduer og hvad de ellers laver til dagligt Smile

Barcelona ville også kunne spare en masse penge på amatør fodboldspillere, men de er nok alligevel glade for Messi, Xavi og Villa Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:50

Altså 1995,- er faktisk et af de billigere, jeg ved at andre tager op mod 5000,- for samme. Har selv ledt efter hvad de mon laver som gør at en så høj pris er retfærdig, men kan simpelthen ikke finde nogle "skjulte" features ved Google Places som man ikke får kastet i hovedet fra start af. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)