Er der nogen herinde, som har et par simple metoder til at afsløre om seo pengene er godt givet ud?
Jeg ved godt man ikke kan afgøre med 100% sikkerhed, om ens seo partner er pengene værd, men hvilke tal i GA afslører bedst, hvordan det går med seo arbejdet? om det kan betale sig?
I vores tilfælde betaler vi et fast månedligt beløb for et antal søgeord, som vi så får hjælp med.
Hvis det f.eks. er en webshop, så er det nemt at tjekke hvad bestemte søgetermer giver i kontanter.
Hvis det er en normal side, så kan I opsætte mål for hvor mange der udfylder en kontaktformular og så kombinere det med hvor mange flere der ringer efter køb af SEO.
Og så kan I enten spørge dem der henvender sig om hvor de fandt jer eller have/oprette et tlf. nr. som kun bruges til hjemmesiden
Du skal sætte en pris på dine konverteringer. På den måde kan du om din "omsætning" på konverteringer stiger på de søgeord i laver SEO på.
Men husk at SEO er en langsigtet investering, så du skal gøre på med dig selv over hvorlang en periode du skal laves beregningen.
Du skriver ikke om der er en webshop, for her vil du kunne se det på salget direkte.
Hvis formålet med dit website er at skal leads som du efterfølgende skal følge op på er det vigtigt at alle lead bliver registreret i et CRM system. Her vil du efterfølgende kunne skabe dig et overblik over hvor dit salg kommer fra, om det er fra din SEO.
der er opsat mål og klik tracking ogsalgsbeløb osv osv. jeg benytter vist stort set alle de funktioner der findes i GA.
alt bliver købt online, så trackingen er fin og pålidelig.
jeg tænker mere på hvilken rapport viser mest tydeligt om seo partneren er pengene værd. dermed mener jeg at de skal skaffe mere fortjeneste/vækst end jeg betaler dem i løn. jeg vil have mere tilbage, end jeg bruger, ellers gider jeg jo ik købe deres seo hjælp.
husk skriv i tråden vis er uenig med os derved lettere at vide vis du uenig med os , men det er svært at vide hvad de satset på og om du får leveret rapport med mere og da du ikke giver respons på dem i tråden
vigtigt du videre formidler det du mener derved lettere at hjælpe dig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En af de ting jeg kigger på, er de keywords som google ser som mest betydlig på dit site. Dette kan du tjekke ved at registere dig hos google webmaster tools. Det er i hvert fald en vigtigt brik når jeg laver SEO.