Min samarbejdspartner og jeg har i forbindelse med en ny webshop haft en udvikler via Elance til at sætte en betalingsløsning op. Webshoppens link: www.mulius.com .
Til løsningen bruges der WP e-commerce (getshopped.org). Det er et valg som vi har truffet af flere årsager, hvilket absolut ikke skal ændres.
Siden er blevet installeret og det meste virker rigtig, rigtig godt. MEN: Den sidste og mest vigtige funktionalitet virker mildest talt forfærdeligt.
Lige nu kan løsningen ses på www.mulius.com . Den har følgende issues:
Når man har lagt noget i kurven, udfyldt informationer, valgt betalingsløsning og er klar til at bekræfte, så går den ind i en form for lås: I låsen gives der resumet af ordren, hvor man herefter intet kan gøre. Man bliver aldrig sendt videre til betaling (i første omgang PayPal, indtil NETS' 6 ugers ventetid er ovre).
Hvis man efter at have været inde i checkout og set sin indkøbskurv, shopper lidt videre rundt på siden og kommer tilbage til betalingen kommer man i samme lås som førnævnte
I FireFox kan der slet ikke lægges noget i kurven der bliver der ved checkout
Da det lige nu er en custom løsning er det begrænset hvor mange af der nok lige kan skrive "ret lidt i linje 47 i fil XXX", og der skal kigges lidt mere på det. Vi er meget interesseret i nogle råd af hvordan vi får det løst - og hvis du mener du kan løse det skriver du bare - hurtigst muligt ;-) !
Situation is we have our Indian developers working right now, and they "promise" to be done tomorrow. That basically means nothing will be done and I am 90% sure we need your help tomorrow!
Situation is we have our Indian developers working right now, and they "promise" to be done tomorrow. That basically means nothing will be done and I am 90% sure we need your help tomorrow!
Can I Skype you tomorrow morning at 9am? :)
Thats fine :)
here you go :) --> https://tungle.me/yourvirtualninja
In future, filippinos are much more professional (if you find the right ones)
Jeg ved godt du siger du ikke vil ændre platform, men som du nok også har set, så har e-commerce ikke fået særlig gode anmeldelser - jeg er heller ikke selv så glad for e-commerce. Jeg vil anbefale at du kigger på woocommerce. Der er også nogle super lækre themes til, og der er dansk betalingsgateway (ePay og DIBS). Der slipper du også for at bruge penge på ekstra udvikling.
Jeg bruger selv præcis samme opsætning i min shop, WP med getshopped (med løsning via Quickpay) og en Nets løsning. (også Paypal til det kom på plads) Det fungere fint uden problemer. Jeg kan ikke herfra sige hvad der er galt med din opsætning - men hvis problemerne forsætter kan jeg sætte dig i kontakt med den udvikler jeg brugte til lige at finpudse opsætningen og sikre alt virker. HAn er fra Ålborg området. Du siger bare til.
@Andreas - kan du ikke uddybe lidt hvilke omtaler du snakker om i forhold til Ecommerc?? Jeg kender ikke woocommerce - så har svært ved at sammenligne!
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Phillip: Mange tak - jeg har foreslået et møde. Jeg har også afsluttet projektet med Inderen så du har massere af lavet. Sitet kommer til at se ud som da du gav tilbuddet (Inderne har lavet gøgl de sidste par timer).
Jeg er ikke nødvendigvis af filippinere er mere professionelle end indere.. Men langt dejligere mennesker er de! Jeg har arbejdet ret meget med dem! :-)
Andreas: Tak for tippet! Jeg følger lidt med i hvordan deres udvikling går.. Så skifter vi måske engang i fremtiden. Jeg tvivler dog på at udvikling er noget du undgår hvis du ligesom mig, har mange unikke krav til shoppen løbende. Tanken var at have en OK løsning indtil vi lavede en unik løsning i .NET baseret på noget eksisterende.
Agent: Tak for tippet - jeg skriver hvis vi får behov for det!
Phillip: Mange tak - jeg har foreslået et møde. Jeg har også afsluttet projektet med Inderen så du har massere af lavet. Sitet kommer til at se ud som da du gav tilbuddet (Inderne har lavet gøgl de sidste par timer).
Jeg er ikke nødvendigvis af filippinere er mere professionelle end indere.. Men langt dejligere mennesker er de! Jeg har arbejdet ret meget med dem! :-)
Great!
Thankyou
I like them because of their attitude and they don't say "yes yes"
I look forward to hearing your experiences with them :)
Jeg vil anbefale at du kigger på woocommerce. Der er også nogle super lækre themes til, og der er dansk betalingsgateway (ePay og DIBS). Der slipper du også for at bruge penge på ekstra udvikling.