Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at skabe det nye Facebook?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Besidder alle kompetencer (selvlært php, uddannet java efterfølgende .NET), men er ikke interesseret ud fra dine spec - eller manglende på samme. Som mange gange nævnt: du burde spece bedre..

Folk er her ikke for at stjæle, og selv hvis folk stjæler et hjørne af din ide, så skal den være så god og du så dygtig at det ikke betyder noget.

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er mange krav jeg stiller, men det skal nu forstås sådan at der vil være mulighed for at lave konceptet i de forskellige sprog. PHP er dog klart mest relevant da det er langt mere fleksibelt. :) 

Der er helt sikkert brug for Tyrkisk oversættelse, så jeg har dig i tankerne når konceptet når til oversættelses delen ;) Tusind tak for dit svar Berti!

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Niebling:

Besidder alle kompetencer (selvlært php, uddannet java efterfølgende .NET), men er ikke interesseret ud fra dine spec - eller manglende på samme. Som mange gange nævnt: du burde spece bedre..

Folk er her ikke for at stjæle, og selv hvis folk stjæler et hjørne af din ide, så skal den være så god og du så dygtig at det ikke betyder noget.

Hej Nick

Fedt, så er du det samme sted som mig :) Jeg kan udemærket godt forstå det du skriver, men jeg vil ikke udlevere specs herinde, som skrevet vil jeg gøre det på et møde mellem en interesseret part og jeg.

Jeg forstår det du skriver, men det med at folk ikke stjæler er ikke rigtigt. Det ses konstant i erhvervslivet. Uanset hvad ville jeg med denne idé ikke være villig til at tage den risiko. Den er for god til at lade den hvile i chancens hænder!

Nick du lyder som manden jeg mangler, er du evt. frisk på et møde efter nytår, så skal jeg fortælle dig nærmere?

Tusind tak for dit svar og din positive kommentar :)

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kehler:

MindPuzzles:
127 visninger men kun 1 PM, utroligt :-) Er der virkelig inden der besidder de kompetencer jeg søger eller er interesseret i at skabe en verdenssucces i samme liga som Facebook, Youtube, Myspace osv...?

Tror desværre du bliver nødt til at lade nogle flere detaljer omkring dit projekt sive ud før du kan forvente mere respons. Godt nok finder du iværksættere der er ivrige her på Amino, men omvendt kan jeg da tale for mig selv og sige at jeg ikke har tænkt mig at smide de projekter der giver mig råd til huslejen bare for et indlæg hvori du skriver at det bliver det nye Facebook, det har du jo ingen garanti for - også selvom det sikkert er en god idé :)

Hej Kehler

Mange tak for dit svar! Som skrevet før vil jeg ikke løbe en risko med at forklare nærmere detaljer omkring konceptet, det ville være en dum chance at tage da konceptet i sig selv er rigtig simpelt.

Det er rigtigt at jeg ingen garanti kan stille for at det er det nye facebook, som skrevet længere oppe er det heller ikke et community jeg vil skabe. Men noget helt andet som ikke er set før. Men det er noget ALLE har brug det. Det kan jeg garanterer :) (I hvert fald hvis den udvikling mennesket har fulgt de sidste 10 år ikke ændre sig drastisk)

Jeg skulle måske have forklaret forventningerne bedre, jeg forventer ikke at den som virkelig er interessant for mig skal smide alt hvad denne person har i hænderne. Men se konceptet som et "biprojekt" evt. hvis denne person virkelig kan se potientialet som jeg kan ændre det til et fuldtidsprojekt. I så fald vil økonomien ikke være en hindring!

Tusind tak for dit svar. Jeg har svaret det så godt som muligt, håber det er tilfredsstillende :)

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Lyder spænende :-) Glæder mig til at se siden, men det er vel et stort projekt... Så der går nok lang tid før vi får noget at se :/

Held og Lykke

- Alexander Baandrup Larsen 

Hej Alexander


Tak for din kommentar, dejligt at høre at det lyder spændende selvom de meget få detaljer omkring konceptet.

Det er som skrevet ikke et stort projekt og udfra min vinden at dømme vil konceptet kunne skabes på maks. 1 år. Det afhænger naturligvis af om jeg ender med selv at skulle lave det hele selv eller om jeg finder en passende partner :-)

Tusind tak Alexander!

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alan Pedersen:

lyder interessant. Men besidder desværre ikke de store kompetencer indenfor programmering. Men glæder mig til høre mere og kan måske tilbyde min assistance på et senere stadie i dit projekt.

Et råd fra mig ville dog være, at du gav mere konkret information omkring stillingen samt at det bliver opstillet overskueligt.

Hvad indebærer stillingen? hvilke krav/forventer(har du skrevet) og hvilken fortjeneste er der ved stillingen?

Men også om dig selv og additional info f.eks. kontaktinformation.  Sågar måske henvisning til din linkedin profil. Man må give noget, for at få noget :)

Den infomartion, som jeg kan se er, at du kalder dig mindpuzzles og at du har skrevet 4 indlæg, som alle er i samme tråd. Det får man ikke vanvittigt meget ud af.

Derved kan andre brugere bedre vurdere troværdigheden og kontaket dig. 

håber at det kan hjælpe dig med en programmør og god vind :)

mvh

Alan

Hej Alan

Tak for din kommentar, det hele er noteret! Jeg har desværre ikke en linkedin. Men jeg burde nok oprette en. J

Det er ikke min troværdig eller mig selv jeg skal sælge med denne tråd, det er min idé.

Tak skal have Alan, jeg håber betstemt også selv på at jeg finder den rette mand/kvinde til opgaven!

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Johan Nielsen:

Først og fremmest kunne det være interesant, hvis du bød ind med hvad du kan tilbyde. Hvis jeg som programmør skal ligge 200+ timer, så skal du have mere at tilbyde end bare en god ide.. Gode ideer kan alle få.

Mht. din kravspecificering, så tvivler jeg på at du finder nogen som helst programmør i Danmark, som besidder alle de kompetencer du nævner, og hvis han findes, så har jeg svært ved at forestille mig at han kan være andet end en generalist i hvert område.

Derudover overlapper PHP, .NET og JAVA hinanden.. Hvorfor ikke bare vælge en Java udvikler, som kan bygge en webløsning i JSP og en eventuel "klassisk" applikation i almindelig Java?

Det virker umiddelbart somom du skal undersøge lidt nærmere om hvad du har behov for.

 

Hej Johan

Ja gode idéer kan alle få, men nu har jeg fået en genial idé og besidder selv kompetencer indenfor PHP, .NET, JAVA, HTML, CSS og lidt FLASH.

Jeg kan dog ikke fuldfører sådan et koncept alene hvis jeg også skal opretholde fokus, derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med sparring og programmering samt at opretholde et konstant fokus.

Grunden til at jeg har beskrevet de kompetencer en partner skal have som jeg har er at der skal være mulighed for partner at vurderer hvilket sprog der er mest relevant at programmerer i, hvis jeg kun skrev PHP ville jeg begrænse muligheden for et fuldt ud gennemført webbaseret koncept. Jeg vil så skulle ud at søge efter en ny partner hvis jeg f. eks. fandt ud af på et senere tidspunk at det ville være mere optimalt at skrive sitet i .NET. Giver det mening?

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

MindPuzzles:

127 visninger men kun 1 PM, utroligt :-) Er der virkelig inden der besidder de kompetencer jeg søger eller er interesseret i at skabe en verdenssucces i samme liga som Facebook, Youtube, Myspace osv...?

Kontakt MZ, han har ført investeret i konkurrenter til FB.

Er din idé original, så er der adgang til hans tegnebog, sværere er det vel ikke.

Hej Jan

Tak for din kommentar, det er dog ikke økonomi jeg søger, kun 1 dygtig programmør. Men penge for jo altid ting til at rykke hurtigere og jeg kan da i hvert fald konstaterer at jeg ikke besidder de finansielle midler til at kunne skabe et site på alle verdens sprog da det kræver en rigtig dyb pengepung :) Hedder han MZ herinde, for så vil jeg da bestemt sende ham en PM.? 

Fra Holte
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver mening, men syntes jeg ikke var tydeligt ud fra dit oprindelige indlæg.

Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et så vildt godt projekt og du er sikker på at det kommer til at være rigtig godt, hvorfor tager du så ikke bare et lån i banken og betaler en programmør? Så er du også den eneste der ejer det når det kører. Det ville jo ligesom vise at du er sikker på din ide.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)