Råd søges til valg af CMS. Nu er det sket, man har taget springet, og sluppet lønslavetøjlerne, og overgået til racen af workaholics! Det medfører jo, at man både er ud og arbejde, og bruger det meste af sin aften på at skulle opdatere sin hjemmeside. Den side jeg har lavet nu www.reparo.dk er lavet i Frontpage og skulle bare have den funktion, at gl. kunder kunne finde os på navn. Vi ønsker nu at lave den lidt mere "proff" i udseendet, og langt mere brugervenligt at administrere. Vi skal lægge en masse reservedele ind på siden, og via den manuelle vej, tager det jo en krig. Det skal være et CMS, der på sigt, kan håndtere upload af data og billeder fra kunder, og evt. senere skal kunne lave login til kunde brugerflade. Det er noget der skal kunne kobles på senere. Lige nu ved jeg ikke om jeg skal kovertere til Joomla eller til wordpress, eller har i andre forslag? Siden hostes pt. hos One, og har været udemærket tilfreds med det. Jeg synes dog at kunne læse, ud fra enkelte tråde, at One ikke helt spiller optimalt i forhold til CMS-systemer. Er der en venlig Amino der vil give en amatørnisse som mig et venligt råd med på vejen?, så kan jeg lege lidt i julen. Hvad ville det evt. koste at spiffe siden op og få den konverteret? Med venlig julehilsen Reparo |
Hvis du/I overvejer at skifte til et CMS, så overvej også at få lavet et fedt design hos en grafiker. Designet er meget vigtig for indtrykket om noget er 'prof'.
Jeg vil anbefale umbraco som open source, din besked ligger lidt op til det ikke må være 'for' dyrt...
Go' jul...
Kristoffer