Amen wp brother ;) |
http://www.packtpub.com/open-source-awards-home
Teddy
Amen wp brother ;) |
Stor fejl. Wordpress klarer CMS delen uden problemer. |
Jeg har aldrig set WP brugt, hvor brugervenligheden for opdatering er det samme som i et fuldblods CMS. Skal ikke lege professor indenfor området, derfor kan jeg tage fejl, men har bare aldrig set det! |
Dbh Kristoffer
Mit tidligere indlæg skal ses, som en kommentar, men især også som en mulighed for at lære mere om WP. Tænker der må være et eller andet ved WP, jeg måske ikke kender, siden det bruges så meget...:) |
Dbh Kristoffer
Brugervenligheden for opdatering synes jeg er høj. Man trykker på opdater og så klarer systemet selv resten, dog skal man sikre sig at de plugins osv man bruger er kompatibel med den nyeste version, det kan være det du henviser til der giver lidt problemer. WordPress var oprindeligt et blog system, men kan nu det hele. Holder på alt kan laves i WordPress som man ønsker det. Vel ikke for sjov at 14% afa de 1 million største hjemmesider på nettet kører WordPress, så må det kunne et eller andet :) |
Hvis man ikke kender nogen af de omtalte programmer (har kort snust til Joomla) hvilken ville så være lettest at komme igang med og få noget brugbart ud af. Kan man som begynder lave en shop, eller "blot" en side? |
Mvh Betina
adogdream.dk - bjb-mode.dk - bjb-group.dk
Tror du kan komme hurtigt i gang med begge systemer. WordPress kender jeg bedst. Her skal det installeres på et web hotel, og du kan gratis hente tusindvis af temaer via WordPress kontronpanel. Webshop kan du også få gratis, og der findes endda dansk betalingsgateway der understøtter den mest brugte nemlig wp e-commerce. Jeg hjælper dig gerne til en god pris hvis du ønsker dette. |
Ikke for at være lyseslukker, for WordPress er superfedt - og det er den platform jeg er endt op med at vælge at arbejde videre med. Statistikken med antal, mener jeg ikke afspejler at den nødvendigvis kan supermeget mere end andre systemer. Det er dog få tilpasninger der skal til for at den er fuldt ud SEO-venlig. En del af "mystikken" i den store fremgang skal også ses i lyset af at den kan installeres på under 5 minutter (uden den dog så er klar til så meget). Næsten enhver kan gøre det. Mange SEO-folk har såkaldte splogs (spam blogs) de bruger til at linke fra til de websites de vil have op. Nogengange taler vi hundredevis, har jeg læst. Det er typisk WordPress, der bliver brugt til dette. @Philip, super infographics - thanks |
Sparetips på Sparefeber.dk