Hey alle. Jeg her længere gået og rodet langsomt med min hjemmeside. Jeg vil gerne starte virksomhed i 2012 så der også kan komme noget cvr. i bunden og en køreklar hjemmeside. Nu er jeg så nået til at jeg gerne vil have min side 100% færdig og rette mangler og fejl. Så jeg vil super gerne have en god omgang i kritik-vaskemaskinen for at vaske pletterne af. Jeg er ikke særlig god til programmering og SEO så hvis i giver kritik til den del må i gerne snakke nybegynder sprog. Design er min stærkere side og vil utrolig gerne høre hvad i mener. :) Her er lidt spørgsmål til siden. Virker min portfolie? Ved folk at de faktisk kan gå ind og klikke på billedet så der kommer "bag om" logoet? (Jeg kan nemlig ikke se folk ser inde på selve logo siden? Dvs. de 2 knapper der kommer når musen føres over billedet. Hvordan ser i mig som person derinde? Skal jeg skrive mere? Eller er det tilpas? Ser jeg venlig ud ;) ? Hvad syntes i om bloggen? Noget mere indhold selvfølelig, men hvad kunne være interessant? Eller er bloggen for meget på sådan en slags hjemmeside? Får jeg noget ud af den?
Virker min side troværdig og hvad kunne man forbedre på den kant? Hvad syntes i om priser? De ting jeg selv har tænkt over at rette Startsidens udseende vil jeg gerne lave om. Jeg vil skabe min egen idenditet med logo og det hele. Og de 3 "startbilleder" skal indholde nye billeder. Lige nu er der bare hurtigt sat nogle farver med striber i. Hvis det er svært at se "bag om" logoet i portfolien laver jeg knappernes udseende om så det virker mere indlysende og evt. forklare hvordan man kan se dem. Oversættelse til dansk. Mere om mig selv. Noget om hvordan jeg kan lide at arbejde. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min side er www.designerszone.dk (åbner nyt vindue) Håber i kan hjælpe mig om min side godt derud af. Med venlig hilsen Kongsted. God jul! |
Hej med dig
En lille hurtig ting, den fil du bruger til baggrund fylder over 800kb så den er er tung at loade, gem den som jpg så fylder den 8 gang så lidt.