Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en feedback på hjemmeside, kan i klare det?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle.

Jeg her længere gået og rodet langsomt med min hjemmeside. Jeg vil gerne starte virksomhed i 2012 så der også kan komme noget cvr. i bunden og en køreklar hjemmeside.

Nu er jeg så nået til at jeg gerne vil have min side 100% færdig og rette mangler og fejl. Så jeg vil super gerne have en god omgang i kritik-vaskemaskinen for at vaske pletterne af. 

Jeg er ikke særlig god til programmering og SEO så hvis i giver kritik til den del må i gerne snakke nybegynder sprog.

Design er min stærkere side og vil utrolig gerne høre hvad i mener. :)

Her er lidt spørgsmål til siden.

Virker min portfolie? Ved folk at de faktisk kan gå ind og klikke på billedet så der kommer "bag om" logoet? (Jeg kan nemlig ikke se folk ser inde på selve logo siden? Dvs. de 2 knapper der kommer når musen føres over billedet.

Hvordan ser i mig som person derinde? Skal jeg skrive mere? Eller er det tilpas? Ser jeg venlig ud ;) ?

Hvad syntes i om bloggen? Noget mere indhold selvfølelig, men hvad kunne være interessant? Eller er bloggen for meget på sådan en slags hjemmeside? Får jeg noget ud af den?

Jeg har tænkt meget over om det skal være et mørkt eller hvidt design. Hvad virker mest troværdig?

Virker min side troværdig og hvad kunne man forbedre på den kant?

Hvad syntes i om priser? 

De ting jeg selv har tænkt over at rette

Startsidens udseende vil jeg gerne lave om. Jeg vil skabe min egen idenditet med logo og det hele. Og de 3 "startbilleder" skal indholde nye billeder. Lige nu er der bare hurtigt sat nogle farver med striber i.

Hvis det er svært at se "bag om" logoet i portfolien laver jeg knappernes udseende om så det virker mere indlysende og evt. forklare hvordan man kan se dem. 

Oversættelse til dansk.

Mere om mig selv. 

Noget om hvordan jeg kan lide at arbejde. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min side er www.designerszone.dk (åbner nyt vindue) 

Håber i kan hjælpe mig om min side godt derud af.

Med venlig hilsen Kongsted. God jul!

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:12

Hej med dig

En lille hurtig ting, den fil du bruger til baggrund fylder over 800kb så den er er tung at loade, gem den som jpg så fylder den 8 gang så lidt.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Rent grafisk, synes jeg, at den er rigtigt pæn og enkel.
Jeg har kun kigget på det grafiske, da jeg synes den er meget mangelfuld og der rent faktisk ikke er så meget at kommentere på siden.
- Jeg synes du skal spørge igen, når den rent faktisk er færdig og der er noget mere konkret at kommentere på :-)
- Dine logoer er rigtige pæne - Hvis du ønsker flere til din portefølje,(Dvs. vil lave gratis) så må du meget gerne lave et til mig ;-) Jeg står og mangler ;-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:33

Hej Daniel..

Forsiden ser meget simpel ud, som også virker meget fint, der er ikke for meget idet det kan forstyrre øjet.

Jeg synes du har nogle engelske ord som skal skiftet til dansk idet du er dansker og resten er siden er sådan set på dansk:

1. Home måske til forside eller hjem.

2. På kontakt siden er der flere som name, email address, subject, massage, submit, reset.

3. Forsiden de 3 valg man kan tage, der står "Read more" = læs mere. :)

4. Så har du en søg bjælke med "Search this site"

Portfolion er fin, idet man allerede kan se logoerne i stor format men hvis dette ikke er nok så har man mulighed både for at forstørre det og endda at læse om logoet :) Fin detalje.

Måske angive adresse hvor virksomheden befinder sig, og endda et tlf nummer, nogle fortrækker at ringe og snakke med personen direkte i stedet for at skrive, det er mere personlig på den måde.

Ang. din blog så synes jeg personligt at det ser en smule klumpet ud, altså at det hele er klistret op lige op af hinanden. Nu har man set resten af din side, der er meget plads ikke for meget forstyrrende.. Når man så kommer ind på din blog bliver man overfaldet af så meget på engang..

Håber du kan bruge det til noget..

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:25
Jonas Greve:

Jeg har kun kigget på det grafiske, da jeg synes den er meget mangelfuld og der rent faktisk ikke er så meget at kommentere på siden.
- Jeg synes du skal spørge igen, når den rent faktisk er færdig og der er noget mere konkret at kommentere på :-)
- Dine logoer er rigtige pæne - Hvis du ønsker flere til din portefølje,(Dvs. vil lave gratis) så må du meget gerne lave et til mig ;-) Jeg står og mangler ;-)

Hmm jeg syntes da at jeg har en masse spørgsmål du kunne kommenter på. Jeg syntes da ikke min side er mangelfuld, men måske lidt tynd indholds messig? Jeg ved ikke om jeg misforstår?

Mvh kongsted

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:40
Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hej Daniel..

Forsiden ser meget simpel ud, som også virker meget fint, der er ikke for meget idet det kan forstyrre øjet.

Jeg synes du har nogle engelske ord som skal skiftet til dansk idet du er dansker og resten er siden er sådan set på dansk:

1. Home måske til forside eller hjem.

2. På kontakt siden er der flere som name, email address, subject, massage, submit, reset.

3. Forsiden de 3 valg man kan tage, der står "Read more" = læs mere. :)

4. Så har du en søg bjælke med "Search this site"

Portfolion er fin, idet man allerede kan se logoerne i stor format men hvis dette ikke er nok så har man mulighed både for at forstørre det og endda at læse om logoet :) Fin detalje.

Måske angive adresse hvor virksomheden befinder sig, og endda et tlf nummer, nogle fortrækker at ringe og snakke med personen direkte i stedet for at skrive, det er mere personlig på den måde.

Ang. din blog så synes jeg personligt at det ser en smule klumpet ud, altså at det hele er klistret op lige op af hinanden. Nu har man set resten af din side, der er meget plads ikke for meget forstyrrende.. Når man så kommer ind på din blog bliver man overfaldet af så meget på engang..

Håber du kan bruge det til noget..

Fortsat god weekend.

Jeg tror ogsä at jeg vil holde den simpel. Jeg vil lige se det med bloggen. Tak for du lagde mærke til det. Jeg regner med at få mere indhold til hver opgavr, så kan man både se mere detalijeret på et logo og se hvordan jeg arbejder.

Jeg er også igang med at oversætte, sä er det snart klaret :)

God ide med flere kontakt muligheder, det gir nok også noget troværdighed :)

God weekend til dig også :b

Mvh Kongsted :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56

teksten

den er svær at læse de lyse blå link og den lyse grå tekst på den lyse baggrund , det er lettere at læse mørk tekst på lys baggrund

kontakt siden

frem flere info adresse telefon nummer og når du får cvr nummer også det på siden det skaber troværdighed

reference

skriv mere om de opgaver fr hvilken koder arbejdet om leveret hurtigt og tilfredsstillende mange mennesker går op i tiden at se det på siden du tager det seriøst omkring tid kan skaffe flere kunder.

skriv mere på danske alle kan forstå

mere om hvilken kode sprog arbejder i og hvad det betyder helt ned selv jeg forstår siden , samme med den svære tekst farver bloggen hoppet jeg af allerede i overskriften hvad betyder det ord billedet der i overskriften

du kunne udmærket vis ønsker alle disse mange fremmedord på siden lave en ordbog for bloggen stod jeg af og efter læst det ville jeg ikke vælge dig da jeg ikke forstod dig på siden , hvordan tror du så kontrakt vil gå ved kontakt det menneske der ikke forstår disse ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46

Jonas Greve:

jeg kan læse så meget  mellem linjerne du nok lige som mig hopper af ved nogle udtryk og blander dem samme derved en brugbar feedback man skal bare forstå , der er nok noget der blandes samme hvad de forskellige ting betyder og der er vi jo nok mange der ikke kender alle de udtryk og blander lidt samme vi er jo ikke alle webmaster

jeg kan desværre ikke giv dig plus stjerne men giver en aften eller imorgen når jeg kan give stjerner igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:49

Jeg ville nok smide noget mere læsestof på siden. - Gerne nogle priser osv.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel, synes overordnet siden er ok, min feedback vil være på det grafiske, og userbility.

Daniel Kongsted Petersen:
Hvad syntes i om bloggen? Noget mere indhold selvfølelig, men hvad kunne være interessant? Eller er bloggen for meget på sådan en slags hjemmeside? Får jeg noget ud af den?

Først lidt om bloggen, den virker lidt rodet at se på, det er lidt svært og se hvor de enkelte indlæg starter og slutter, det du kunne gøre, var at fremhæver overskrifterne endnu mere, ved måske lidt støre skrift, gør den Fed og så lad den være sort. Du kunne gøre bloggen mere overskulig ved at kun have starten på blog siden, og så en læs mere, funktion, det ville gøre det nemmer at overskue bloggen og finde de emner der er interesante for den besøgende.
En blog som jeg syndes gør det godt og du kan lade dig inspirere af er http://www.webdesignerdepot.com/ Læg mærke til den store fede skreft der starter hver post, efterfulgt af en linje med farve og social network ikoner. Og som nævnt i en tidliger post, lys skrift på lys baggrund er ikke godt.

Startsidens udseende vil jeg gerne lave om. Jeg vil skabe min egen idenditet med logo og det hele. Og de 3 "startbilleder" skal indholde nye billeder. Lige nu er der bare hurtigt sat nogle farver med striber i.

Syndes det er godt med de tre store ikoner, i bunden, på forsiden, da jeg så dem første gang, tænkte jeg på tre stk. monitors, som jeg syndes er meget cool, synes dog ikke at read more knapper er nødvændige, for at folk kbruger dem.
I de tre "billeder" der roter mangler jeg noget mere visuelt, lige nu er der rigtig meget tom plads, og det hele virker lidt kedeligt. Jeg ved ikke om det er det du vil lave noget om på, og så kan ikke forstå hvorfor Portofolie skal være med fed, når de andre ikke er det.

Hvis det er svært at se "bag om" logoet i portfolien laver jeg knappernes udseende om så det virker mere indlysende og evt. forklare hvordan man kan se dem. 

Her ville jeg nok vælge at lave en knap under logoet, der fortæller at man kan læse mere om det, det vil gøre det tydligere at der er mere info. Der mangler mere info, på flere af logoerne, det kunne være noget i stil med det du har på lige som du har på Plus logoet.

Hvordan ser i mig som person derinde? Skal jeg skrive mere? Eller er det tilpas? Ser jeg venlig ud ;) ?

Fint billede, men igen lys skrift på en lys baggrund, gør evt. skriften lidt støre, og sæt billedet op ved siden af teksten, og så ville jeg nok vælge at skrive lidt mere, lige nu ser den side lidt halvtom ud. Du kunne måske også være lidt kreativ og finde en alternativ måde at stille det op på, jeg komme selv lige til at tænke på som en Blå Bog, hvor man har nogle overskrifter fx. Navn, sjove fact, kompetancer.Ved godt listen ikke er alt for kreativt, men det kunne være en måde at stille det op på.

Lige en ting jeg tænker på, når der ikke er nogen undersider, behøver du så bread crums på siden.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)