Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en feedback på hjemmeside, kan i klare det?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle.

Jeg her længere gået og rodet langsomt med min hjemmeside. Jeg vil gerne starte virksomhed i 2012 så der også kan komme noget cvr. i bunden og en køreklar hjemmeside.

Nu er jeg så nået til at jeg gerne vil have min side 100% færdig og rette mangler og fejl. Så jeg vil super gerne have en god omgang i kritik-vaskemaskinen for at vaske pletterne af. 

Jeg er ikke særlig god til programmering og SEO så hvis i giver kritik til den del må i gerne snakke nybegynder sprog.

Design er min stærkere side og vil utrolig gerne høre hvad i mener. :)

Her er lidt spørgsmål til siden.

Virker min portfolie? Ved folk at de faktisk kan gå ind og klikke på billedet så der kommer "bag om" logoet? (Jeg kan nemlig ikke se folk ser inde på selve logo siden? Dvs. de 2 knapper der kommer når musen føres over billedet.

Hvordan ser i mig som person derinde? Skal jeg skrive mere? Eller er det tilpas? Ser jeg venlig ud ;) ?

Hvad syntes i om bloggen? Noget mere indhold selvfølelig, men hvad kunne være interessant? Eller er bloggen for meget på sådan en slags hjemmeside? Får jeg noget ud af den?

Jeg har tænkt meget over om det skal være et mørkt eller hvidt design. Hvad virker mest troværdig?

Virker min side troværdig og hvad kunne man forbedre på den kant?

Hvad syntes i om priser? 

De ting jeg selv har tænkt over at rette

Startsidens udseende vil jeg gerne lave om. Jeg vil skabe min egen idenditet med logo og det hele. Og de 3 "startbilleder" skal indholde nye billeder. Lige nu er der bare hurtigt sat nogle farver med striber i.