Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min hjemmeside!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Det ærgrer mig generelt, når profiler herinde ikke står frem og fortæller hvem de er.

I dette tilfælde sidder jeg altså og tænker: Gad vide om det er en skoledreng på 10 år jeg sidder og svarer.

Hvis det er tilfældet, ville jeg ikke i mit første svar have skrevet som jeg gjorde.

Er det en voksen der står bag profilen, vil jeg mene at det er på tide at føje en person på profilen.

Hvad ville du da have svaret, hvis han var en skoledreng på 10? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:56

christian_vinther:
Hvad ville du da have svaret, hvis han var en skoledreng på 10?

Så havde jeg nok sagt noget i stil med at det er godt at han overvejer hvad han vil engang med tiden, og at jeg ville foreslå ham at lave en side om en hobby eller lignende.

Jeg havde ikke fyret af at han ikke har fået en sk-biiib for sine penge, og at han tydeligvis ikke har (endnu en biiiib) at byde på.

Jeg synes det er ok med lidt "hvalpelicens" (= det der gør at hundehvalpe ikke bliver ædt af de voksne hunde, når hvalpene er for tossede.)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:15

LOL

Det passer faktisk hvad JeppeDeele (og det er en dreng) siger - han fiser rundt på nettet.
googl hans navn og se hvad han bruger youtube til.

Jeg aner ikke om/hvad han tjener på det væsen, men han vil gerne ses og høres.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Mads A.:

Jeg er stoppet med at kommentere på JeppeDeele indlæg, da de er meget useriøse synes jeg.

Ikke for at være negativ ;-)

Du modsiger dig selv Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:04

Ja, nu kan jeg jo også godt se, hvor han vil hen (eller hun). Den med karryen var nu ret god :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 22:13

Jeg synes nu siden virker ret tom. Put en masse godt indhold på og spice den gerne lidt op :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 17:29

Lone Ginnerup:

LOL

Det passer faktisk hvad JeppeDeele (og det er en dreng) siger - han fiser rundt på nettet.
googl hans navn og se hvad han bruger youtube til.

Jeg aner ikke om/hvad han tjener på det væsen, men han vil gerne ses og høres

1. Sproget er frit og sig da hvad du vil, men kan det LOL ikke snart stoppe? Noget vi unge brugte tilbage i 2006 :-)

2. Youtube er et frit medie, drengen har det åbenlyst sjovt - Er det ikke okay?

3. En kvinde på over 50, der tiltaler unge drenge som Jeppe med "væsen" - så rammer du da også bunden :-)

Vi kan da hurtigt blive enige om at siden ikke er flot. Men helt ærligt aminoer. Hvis i ikke kan tænke jer til, at drengen ikke er mere end 14, er i da ikke de skarpeste. Så istedet for at være nedladende, så hjælp da drengen lidt på vej. 
Nej, han får sikkert ikke succes med sit projekt, men han får da noget erfaring.

Husk nu at det er de unge, der skal sikre fremtiden i denne verden. Og nej, måske er det ikke JeppeDeele der kommer til at tjene milliarder, men i sender nogle meget negative signaler til andre unge iværksættere, der læser med. Og Amino skulle jo helst være et sted, hvor unge får hjælp og selvtillid til at erobre denne verden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

christian_vinther:
3. En kvinde på over 50, der tiltaler unge drenge som Jeppe med "væsen" - så rammer du da også bunden :-)

Prøv lige at læs indlægget igen. Det er ikke jeppe der bliver omtalt som væsen, men youtube/affiliate/internettet.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 17:39

Har læst det igen, og mener det kan tolkes på begge måder. Menes din version, trækker jeg det selvfølgelig tilbage, og siger pænt undskyld for at have begået en fejl. 

Dette ændrer dog ikke budskabet ved mit indlæg :-) 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:51

Tak. :).

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)