Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Graffiti4sale - Hvad synes i? :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu fik jeg jo minus for mit 2. indlægSmile - med det kunne måske godt misforstås.

Men min pointe var blot - hvem henvender i jer til/ hvem er jeres primære målgruppe?

Jeres side som sådan ok, men tror i skyder forbi målgruppen. I sælger graffiti - så jeg have en forventning om at se et design som viser netop dette. I har masser af plads i begge  sider - hvorfor bliver det ikke brugt til graffiti!?!

Ud over det, så er det en del mindre ændringer som måske skulle overvejes - men det er detaljer som hurtigt kan ændres. Det primære, som også andre i tråden giver udtryk for, er forsiden som blot ikke giver den nødvendige "wow effekt".

Johannes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02

intet graffiti  logo på forsiden få et logo på siden billedet der er med graffiti i

små produkt billeder før klikker simpelthen for småt og klikker bliver kæmpe stort god ide kan zoom ind og ud vis skal være så stort

ingen salg betingelser ekstrem kort

betaler paypal mange vil ikke betale paypal

kontakt siden mangler cvr nummer og telefon nummer og adresse info , er det hemmeligt alt , man tør da ikke handle et sted der ikke tør skrive hvem man er 

er kun et par produkter på siden det er ikke meget få mere indhold på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 00:02

Hej Johannes

Vores målgruppe er jo primært de unge og mellemaldrene. Og det er dem vi prøver at få fat i! :)

Jeg kan godt se hvad du mener med vores design. Vi er ikke helt henne i det vilde "graffiti" design, som nok ville være bedre. Det du nævner med at vi har plads i begge sider har du ret i. Vi overvejer nok at rykke paypal billedet bag designet og ude i siden, og lidt hist og pist. Men forstår hvad du mener.

Vi vil self hele tiden prøve at forbedre vores hjemmeside og facebook side, og vi er i fuld sving. :)

Men tak for din tid til at svare på indlægget! :-)

Vh.

Graffiti4sale

Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 00:04

Hej Mikael

Tak for dit svar. Vi tager det til efterretning og vil kigge på det! :)

Vh. 

Graffiti4sale

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 00:04

Mikael christiansen:
små produkt billeder før klikker simpelthen for småt og klikker bliver kæmpe stort god ide kan zoom ind og ud vis skal være så stort

Netop en af de mindre detaljer som jeg tænkte påYes

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 00:19

Hej Drenge,

Cool idé med at sælge jeres billeder!

Istedet for jeres hjemmeside, vil jeg kommentere lidt på jeres billeder.

Jeg er selv gammel skriver og solgte i omkring et år en del billeder - solgte for ca. 20.000, så begyndte jeg at få for travlt med andre ting.
Det jeg lærte var, at i er nødt til at lave nogle billeder folk vil have hængende. Både hvad angår størrelse og stil så tror jeg ikke at jeres billeder er noget der fanger den brede målgruppe.

Jeg har haft rigtig gode erfaringer med store billeder (over 100 x 100cm), stærker farver, Kult-ikoner og damer :)
Har vedhæftet et par billeder, så i kan se hvilken stil jeg havde klart mest succes med.

Synes jeg kan fornemme, at i ikke har malet så mange år endnu - men når i får finpudset jeres skills en smule, så prøv evtl. at kigge på graffitigalleriet.dk

Held og lykke med det hele.

Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Graffiti4sale Skrevet kl. 00:24

Hej Dannieh

Tak fordi du lige gad tage dig tid! :)

Dejligt at du gider dele din erfaring med os, og hvad du har haft størst succes med. Det sætter vi stor pris på! 

Fedt det du har malet der - God stil! ;-)

God aften!

Vh. 

Graffiti4sale

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 00:35
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)