Hej folkens Jeg er 18 år, iværksætter og studerende som skal starte på fuldtid som elev efter sommerferien. Jeg står pt. i den situation, at jeg har en masse overvejelser omkring projekter jeg måske kunne lave. Har pt. nogle, men de kører ikke rigtigt mere og forsøger bare at få dem solgt. Føler jeg mangler penge til det hele og mine penge fra mit job i butik bare sejler rundt i firma'et og mærkelige investeringer. Nu skal jeg finde ud af hvad jeg virkelig vil og investere mine penge i det! Man hører altid, at man skal lave noget man brænder for. Ja, hvad brænder jeg så for? Det er sgu et godt spørgsmål! :) Har drevet webshop, men SEO keder mig rigtig meget og skal jo laves på en webshop, hvis den skal have succes! Nu skal jeg så finde det jeg brænder for! Der skal være penge i det ellers kommer jeg nok aldrig til, at synes om det, da jeg både er kræmmer og nærigrøv! :) Ved godt det kan tage tid at opbygge det og der måske ikke er de store penge fra start. Nu har jeg tænkt og tænkt, men er sgu ikke kreativ mere fordi jeg sejler rundt i de gamle projekter og synes ikke jeg kan finde en idé jeg virkelig tror på. Tror jeg ville have det bedst med, at lave noget som ikke baseret på noget online. Har et forslag uden, at være noget der lige fanger mig. Det ene er, at være bartender som tager ud til fødselsdage osv. fredag og lørdag (Fordel giver penge, så snart der er kunder). Mvh Lasse |
Du skal jo lave noget du er god til. Ikke alt, der foregår online, kræver seo. Min hjemmeside er vist nærmest ikke eksisterende på søgemaskinerne, men det gør ikke noget, for jeg har allerede flere kunder end jeg har tid til - og de fleste er søde til at vende tilbage - så det er ikke noget jeg har lyst til at ændre på.
Du kan altså sagtens lave en online-forretning uden at bruge al din fritid på at please google - men så skal du selvfølgelig være villig til at markedsføre dig på andre måder.
I virkeligheden handler det jo at finde den niche, hvor du er virkelig skarp. der hvor du kan noget, ikke mange andre kan. Finder du først den, skal kunderne nok komme - på den ene eller den anden måde.
Bartender-ideen er vel udemærket, hvis det er det, du er god til. DJ kunne også være en mulighed, hvis det skal være i den boldgade.
Men det du brænder for er det, du er god til - og som du ikke bliver træt af at lave Du sidder reelt selv med løsningen