Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop DanDomain - designer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger vi en webdesigner som kan give vores webshop et mere kommercielt og professionelt look og som vil være med fremover.

Det er en DanDomain webshop. Dette er webadressen : http://www.stanleymeyerwebshop.com.

Som honorering kan vi tilbyde $1-2USD pr salg eller en procent del.

Jeg og mine to Amerikanske partnere har forventninger om en meget stor omsætning i en nær fremtid.

Med venlig hilsen

Per Ritter
Green Water Energy Concepts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Nu ved jeg naturligvis ikke om du har modtaget en r*fuld PM's... men tvivler, der er generelt ikke ret mange der brænder for den slags opgaver, eller rettere, på de betingelser. Så længe du ikke har noget dokumenteret salg eller andet at kunne fremvise, er der ingen garanti for, at man får noget retur.

Hvis du har et godt produkt og forventer et stort salg, er hjemmesidens udseende ligegyldigt, og på det tidspunkt vil du også have råd til, at betale en professionel designer for at give hjemmesiden et løft.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:39

Forventninger eller "håb" om stor omsætning? Og en leverandør har vel altid en forventning om stort salg. Det lyder bedre for dig som mellem mand, ikk? ;) såfremt du har en markedsføringplan og andre ting der indikere en solid fremtid for det, så kunne jeg muligvis have interesse i opgaven. Men hvis det bare er "forventninger" og i antager at salg kommer af sig selv, så har det ingen interesse.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej kontakt iwebdesign.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)