Amerikanske anmeldere roser den nye Asus tablet, men inden den kommer til Danmark er iPad 3 nok også på trapperne. |
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:Martin :Altså hvis du mener Samsung Galaxy er en god telefon, ligger den så ikke lidt til højrebenet at vælge en Samsung Tablet fremfor en iPad? :-)
Jo,
var da også en af mine tanker. Men omvendt vil jeg heller ikke pga. "religion" afvise en Ipad, hvis den virkelig er en tand mere brugervenlig og driftssikker.
Jeg er selv inkarneret Apple-modstander og har også selv en Samsung Galaxy S2, som jeg er ovenud begejstret for.
Men HVIS jeg nogensinde skulle komme til at eje et Apple produkt - så bliver det en iPad 2. Jeg har lige for nyligt siddet og læst anmeldelser af de forskellige Tabs - og iPad'en vinder stort set alle tests, med flere længder.
Det gør iPhone selvfølgelig også, når der bliver sammenlignet smartphones - men i telefon-anmeldelserne, der skinner det ofte tydeligt igennem, at det er iPhone-fans, der anmelder.
De anmeldelser jeg til gengæld har læst omkring Tabs virker ikke nær så forudintagede - så jeg tror på, at der er noget om, at iPad'en pt. er kongen af Tabs.
Så selvom det piner mig at sige det, så får man nok mest ud af at vælge iPad lige pt. - selvom Galaxy Tab jo ligger lige til højrebenet.