Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablet | Skal det være en Ipad eller...?

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:33

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Martin :

Altså hvis du mener Samsung Galaxy er en god telefon, ligger den så ikke lidt til højrebenet at vælge en Samsung Tablet fremfor en iPad? :-) 

Jo,

var da også en af mine tanker. Men omvendt vil jeg heller ikke pga. "religion" afvise en Ipad, hvis den virkelig er en tand mere brugervenlig og driftssikker.

Jeg er selv inkarneret Apple-modstander og har også selv en Samsung Galaxy S2, som jeg er ovenud begejstret for.

Men HVIS jeg nogensinde skulle komme til at eje et Apple produkt - så bliver det en iPad 2. Jeg har lige for nyligt siddet og læst anmeldelser af de forskellige Tabs - og iPad'en vinder stort set alle tests, med flere længder.

Det gør iPhone selvfølgelig også, når der bliver sammenlignet smartphones - men i telefon-anmeldelserne, der skinner det ofte tydeligt igennem, at det er iPhone-fans, der anmelder.

De anmeldelser jeg til gengæld har læst omkring Tabs virker ikke nær så forudintagede - så jeg tror på, at der er noget om, at iPad'en pt. er kongen af Tabs.

Så selvom det piner mig at sige det, så får man nok mest ud af at vælge iPad lige pt. - selvom Galaxy Tab jo ligger lige til højrebenet.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Allan I:

Martin :

Altså hvis du mener Samsung Galaxy er en god telefon, ligger den så ikke lidt til højrebenet at vælge en Samsung Tablet fremfor en iPad? :-) 

Jo,

var da også en af mine tanker. Men omvendt vil jeg heller ikke pga. "religion" afvise en Ipad, hvis den virkelig er en tand mere brugervenlig og driftssikker.

Jeg er selv inkarneret Apple-modstander og har også selv en Samsung Galaxy S2, som jeg er ovenud begejstret for.

Men HVIS jeg nogensinde skulle komme til at eje et Apple produkt - så bliver det en iPad 2. Jeg har lige for nyligt siddet og læst anmeldelser af de forskellige Tabs - og iPad'en vinder stort set alle tests, med flere længder.

Det gør iPhone selvfølgelig også, når der bliver sammenlignet smartphones - men i telefon-anmeldelserne, der skinner det ofte tydeligt igennem, at det er iPhone-fans, der anmelder.

De anmeldelser jeg til gengæld har læst omkring Tabs virker ikke nær så forudintagede - så jeg tror på, at der er noget om, at iPad'en pt. er kongen af Tabs.

Så selvom det piner mig at sige det, så får man nok mest ud af at vælge iPad lige pt. - selvom Galaxy Tab jo ligger lige til højrebenet.

Du præciserer faktisk nogle af de samme tanker jeg har - så det lader til, at jeg må bide i det sure Apple, og diskret få anskaffet mig en Ipad...

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:55

en af de ting der irriterer mig ved android er den tid det tager at tage et billede med en låst tlf, den tid det tager at lukke op og tage billedet er for lang tid, med ios 5 kan du klare den sag på under 2 sek, igen en lille smart ting man bruger i hverdagen som en android baseret tlf ikke kan, ikke fordi (igen)  hardwaren er forkert men fordi dem der sidder og laver softwaren ikke har tænkt på

practicality and userfriendlyness

og jeg har en bedre android tlf end dig og med nyere software :-)

den nye Nexus er flot lavet, hvis man ellers kan leve med at den føles sådan lidt lavet af plastik. Flot skærm, ingen tvivl om det, problemer er bare at i en håndevending taber man den medmindre man har store hænder, ser frem til hvordan Apple kommer udenom det problem i iphone 5.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:20

Søren.Pedersen:

en af de ting der irriterer mig ved android er den tid det tager at tage et billede med en låst tlf, den tid det tager at lukke op og tage billedet er for lang tid, med ios 5 kan du klare den sag på under 2 sek, igen en lille smart ting man bruger i hverdagen som en android baseret tlf ikke kan, ikke fordi (igen)  hardwaren er forkert men fordi dem der sidder og laver softwaren ikke har tænkt på

practicality and userfriendlyness

Ikke forstået?

Slide startskærmen til side - tryk på kamera - tryk på udløseren.

Måske tager det mig 4 sekunder - men jeg kan ikke se, hvordan det skal kunne gøres meget hurtigere?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:22

Allan I:
Måske tager det mig 4 sekunder - men jeg kan ikke se, hvordan det skal kunne gøres meget hurtigere?

prøv du det med pinkode med 8 cifre på tlf

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:29

Søren.Pedersen:

prøv du det med pinkode med 8 cifre på tlf

Skal det forstås sådan, at du kan tage billeder med iPhone uden at låse den op først - eller at du ikke kan finde ud at slå den 8-cifrede kode fra? :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:30

Allan I:
Skal det forstås sådan, at du kan tage billeder med iPhone uden at låse den op først

kan du netop, de gemmes så i en folder for netop kun de billeder, dvs du har ikke adgang til de photos der er på tlf i forvejen, kun dem du tager i den session, skide smart ikk?

Igen, apple har lyttet til folk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Allan I:
Skal det forstås sådan, at du kan tage billeder med iPhone uden at låse den op først

kan du netop, de gemmes så i en folder for netop kun de billeder, dvs du har ikke adgang til de photos der er på tlf i forvejen, kun dem du tager i den session, skide smart ikk?

Igen, apple har lyttet til folk

Fair nok. Det må man så give dem - det er ganske snedigt tænkt. Wink

Personligt er jeg nu mere interesseret i, hvad man kan med billederne EFTER de er taget, som fx. at sende dem direkte til TV'et med DLNA, tage huk.kortet ud og bruge i en anden telefon, bruge helt almindelige USB->microUSB kabler til at overføre med etc. etc. - det synes JEG er brugervenlighed :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:54
Side 3 ud af 6 (53 indlæg)