Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablet | Skal det være en Ipad eller...?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mig er det valget mellem iPad og Samsung Galaxy Tab. Men da jeg bare må konstatere at jeg ikke er så glad for Android, uanset hvor lækker og kraftfuld telefon elle tablet det er pakket ind i, er der ingen tvivl om at det for mig vil være iPad.

Den eneste grund til at jeg ikke har købt den endnu, er manglende Flash.

Men når du nu har en rigtig lækker Samsung telefon, er det nærliggende at købe Galaxy Tab. Selvom jeg ikke er Android fan, kan jeg godt anerkende et lækkert produkt. Og det er Galaxy Tab. Den er hurtig, skærmen er klar og tydelig, har hurtig datahastighed og alt det der.

Jeg har i hvert fald en del kunder der er startet med Galaxy S II, og har suppleret med Galaxy Tab. Og de er tilfredse. Dem der også har et af de nyere Samsung TV, er rigtigt tilfredse.

Så jeg synes du skal prøve at gå ind i din lokale telefonbutik, og lege lidt med den. Jeg tror at du vil blive rigtigt glad for en Galaxy Tab :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:44

René Sejling:
Det var nu meget få der havde problemer med antennen på iPhone 4'eren!

Var mest et problem i USA da der er længere imellem antennerne til GSM, ekstremt følsomt for hvor du er.

ATT har/havde generelt et dårligt ry med at "kunne holde forbindelsen", en Iphone 4 vil derfor forstærke problemet. Om andre telefoner har samme problem, en HTC Desire har samme problem, men det er der jo ingen der skriver om...

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 10:46

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
var da også en af mine tanker. Men omvendt vil jeg heller ikke pga. "religion" afvise en Ipad, hvis den virkelig er en tand mere brugervenlig og driftssikker.

5 gange flere apps, og generelt bedre kvalitet, software kommer ligeledes normalt først til Ipad, bedre batteri liv, bedre skærm, hurtigere (ipad2), kan blive ved.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:48

Præcis Søren :)

Der går rygter om at iPad 3 kommer til februar med retina display. Måske det var smart at vente på den.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 10:50

René Sejling:
Der går rygter om at iPad 3 kommer til februar med retina display. Måske det var smart at vente på den

kan man jo blive ved at vente. Køb det sidste nye og fyr det gamle af når man investerer i nyt, har man et firma er det ligeledes peanuts da man får momsen tilbage og derefter afskriver investeringen 100% med det samme, skal man dog betale skat af det man sælger den for, men who cares

har altid det sidste nye, koster jo ingenting at lege med

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:53

Det er rigtigt nok :) Plus skærmen på iPad 2 er allerede god.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eller er der andet, der kan anbefales, når brugervenligheden er 1. priortet?

husk , det er vigtigt at det er en 3G model, ellers får du ikke GPS med... du behøver ikke SIM i den for at bruge den på internet, du bruger bare din Samsung tlf som hotspot

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Søren.Pedersen:

Eller er der andet, der kan anbefales, når brugervenligheden er 1. priortet?

husk , det er vigtigt at det er en 3G model, ellers får du ikke GPS med... du behøver ikke SIM i den for at bruge den på internet, du bruger bare din Samsung tlf som hotspot

Super. Besvarede faktisk et af de andre spørgsmål jeg havde! Yes

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 10:57

René Sejling:
Det er rigtigt nok :) Plus skærmen på iPad 2 er allerede god.

faktisk er ipad 1 skærmen en 3-4% mere lysstærk siger de, kan ikke se den store forskel dog. Ser frem til at Ipad3 får en endnu bedre skærm, bruger den til navigation og har brug for en lysstærk skærm specielt når der er meget sol :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 10:58

Super. Besvarede faktisk et af de andre spørgsmål jeg havde!

spørg bare løs :-)

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)