Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablet | Skal det være en Ipad eller...?

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nu er jeg også nået så langt, at jeg har fundet ud af, at min liv slet ikke er fuldendt uden jeg også har en tablet.

Ipad er jo det navn, der dukker mest op, når der snakkes om dette. Men er det pga. hjernevaskning/snobberi/ved-ikke-bedre eller er det simpelthen det ultimative, når man snakke tablet?

Eller er der andet, der kan anbefales, når brugervenligheden er 1. priortet?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iPad no doubt. Har du andre Apple produkter kommer du ikke uden om den næsten.

Den er flottest, hurtigst, og mest brugervenlig. Min søn på 3 bruger den flittigt til alt fra spil til Youtube.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Enig Ipad, er pt det bedste :-)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:25

Jeg synes der er mange problemer med Apple.

Alene det at de sender en telefon på markedet man ikke må holde om når man taler er grotesk. Appels produkter er primært design, men det får de så ødelagt når man skal tvinge sin telefon i et klamt cover for at den overhovedet kan fungere. Det siger jo en del om deres "service".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29

Er jo blevet lidt af en modstander af Apple. For det første var jeg meget indikeret over, at man ikke kunne få valgmuligheden for at benytte flash, men at de skule bestemme hvad man skulle kunne med smartphone. Så jeg købte en Samsung Galaxy i stedet, som jeg forøvrigt er tilfreds med.
For det andet fornemmer jeg meget "snobberi" ifm. Apple.Ligesom det er det eneste saliggørende - mange er så´n lidt "sekt"-agtige mht. Apple.

Har snust til både Iphone og Imac og synes som så, at det er meget fine produkter, men omvendt heller ikke noget, der ikke er et alternativ til.

Men omvendt skal man ikke på grund af en forudindtagethed afvise noget, hvis det virkelig er det bedste. Derfor mit spørgsmål.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:36

Altså hvis du mener Samsung Galaxy er en god telefon, ligger den så ikke lidt til højrebenet at vælge en Samsung Tablet fremfor en iPad? :-) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:37

Det var nu meget få der havde problemer med antennen på iPhone 4'eren!

Ja det koster lidt ekstra, men det virker, og er god kvalitet.

Apple fans er generelt meget loyale, selv har jeg været i den anden grøft ind til jeg fik min iPhone som en af de første i DK, og jeg er blevet omvendt, så jeg nu arbejder på Mac og vil ikke undvære det.

Tag i Fona og prøv den. Leg med den, se om det er noget.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men omvendt skal man ikke på grund af en forudindtagethed afvise noget, hvis det virkelig er det bedste. Derfor mit spørgsmål.

Som ejer af alt det sidste nye, dels tablet og dels telefoner, kan jeg kun anbefale Apple, hvorfor? Ikke fordi deres specifikationer er bedre, men simpelthen fordi udbuddet af software er bedre. Se nu f.eks Samsung Galaxy Nexus, lige fået en i sidste uge, installerer Ebay app på den, virker ikke fordi den ikke kan køre android 4.0x, Apple Iphone/IPAD virker normalt bare altid og hvis der er et problem med det, bliver det fixet med det samme, og ja, jeg har ligeledes en I4S.

Bruger eksempelvis ipad2 til navigation, der er et hav af apps til det, både til bil, fly og båd, android... well der er da lidt, men langt fra samme kvalitet.

specifikationer sælger ikke tablets, tlf og computere, udbuddet af software gør.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39

Martin :

Altså hvis du mener Samsung Galaxy er en god telefon, ligger den så ikke lidt til højrebenet at vælge en Samsung Tablet fremfor en iPad? :-) 

Jo,

var da også en af mine tanker. Men omvendt vil jeg heller ikke pga. "religion" afvise en Ipad, hvis den virkelig er en tand mere brugervenlig og driftssikker.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:41

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men omvendt skal man ikke på grund af en forudindtagethed afvise noget, hvis det virkelig er det bedste. Derfor mit spørgsmål

den anden dag ville jeg ligge i sengen og se noget satellit TV, jeg har en VU+ Duo, min receiver i soveværelset har ikke de samme kanaler som den i stuen og jeg ville se noget fra den i stuen. Hvad gør man så, ligger ind på IPAD, køber en app til 40 kr og bingo, så er der TV på min IPAD.

ser du, kan du, kan du på Ipad

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)