Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback til min hjemmeside! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:49

Nu er der jo ikke vildt meget at kommentere på, da siden er temmelig tom, men:

Jeg synes, du skal arbejde på at få noget mere indhold på siden, få skrevet teksterne på et forståeligt sprog uden diverse sproglige/grammatiske fejl. Dit slogan i toppen er volapyk: "Vi vil prøve at gøre sådan så du kan få det bedre!"

Desuden er en del af siden stadig på engelsk.

Dit domæne indholder "æ" - du bør som hoveddomæne bruge "duerlaekker.dk" (og jeg kan se, at du endnu ikke har købt det) da æ, ø og å i domænenavne er skidt for søgemaskinerne. I øvrigt synes jeg, det er et dårligt navn, der ikke passer med sidens formål. Man siger vel ikke ligefrem til folk, at de er lækre, hvis man vil trøste dem, når de bliver mobbet?

Sidst men ikke mindst forstår jeg ikke, hvorfor jeg skal se diverse videoer for at støtte dig. Er det et Adsense site du bygger op - eller er det en seriøs blog/hjemmeside for folk der bliver mobbet?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:26

købe bedre domæne ville jeg gøre som første ting siden omhandler mobning , jo jeg ville have det dårligt med vis en sagde til mig du er ulækker

få mere indhold på siden

skab mere social liv på siden med google plus facebook twitter

men i alt siden er meget tom , derved lidt svært at vide hvilken formål du vil med siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 09:24

Mikael christiansen:
købe bedre domæne ville jeg gøre som første ting siden omhandler mobning , jo jeg ville have det dårligt med vis en sagde til mig du er ulækker

Jeg læste det som duerlækker - men det er underordnet - domænet duer stadig ikke, enig med dig Mikael.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:39

Hej Jeppe

Jeg kan rigtig godt lide tanken bag dit website, men jeg er enig med Presta og Michael - der mangler indhold og et reelt formål med sitet.

Det kunne være en god ide, hvis du skriver lidt om, hvem du er og hvorfor du har lavet websitet. Måske er du selv blevet mobbet og har derfor oplevelser, du gerne vil dele ud af. Måske har du folk tæt på dig, som er blevet mobbet, og du har derfor set hvordan de er blevet påvirket, og derfor vil du gerne skabe mere opmærksomhed om emnet, så du kan hjælpe folk. Det vil i hvert fald give sitet mere troværdighed, hvis man forstår dit formål med at lave sitet.

Du kunne f.eks. blogge lidt om dine erfaringer, eller få gæstebloggere til at skrive om deres oplevelser. Og så synes jeg også det kunne være en god ide med en underside, som samler links og information om mobning. Lidt ligesom det du skriver under "Mobning" med undersøgelser og forskning.

Du har både et menupunkt, der hedder "Home" og et der hedder "Forside". Det giver ikke rigtig nogen mening. På "Forsiden" forklarer du hvor man skal klikke sig hen for at læse mere om mobning, og at man kan bruge søgefunktionen. De her ting burde gerne fremgå helt tydeligt, uden at du forklarer hvordan man bruger dit website.

Som Presta også skriver, så giver reklamevideoerne ikke rigtig nogen mening. Det er fedt, at du har fået sponsorer til at hjælpe dig med sitet, men videoerne stjæler for meget opmærksomhed og har ikke noget med mobning at gøre - jeg bliver i hvert fald forvirret over deres formål.

Designet kunne godt trænge til en kærlig hånd. Websitet er meget mørkt og virker ikke ligefrem opløftende, hvis man er mobbe-offer og søger hjælp. Jeg ville holde det i lyse og glade farver i stedet for det sorte look.

Som sagt, ideen er rigtig god, men der mangler indhold og en god omgang korrekturlæsning før websitet vil virke brugbart og troværdigt nok i mine øjne.

Rigtig meget held og lykke med projektet!

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:00

Mange tak for dit lange og dejlige svar :).

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:10

Det var så lidt :)

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)