Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-Produkt-Links - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen, 

Håber en af jer kan hjælpe mig mht. produkt-links i forbindelse med affiliate.

Jeg er tilmeldt de fleste affiliatenetværk, og det er desværre langt fra alle partnere, der tilbyder Produktlinks/depplinks.

Er der nogen måde hvorpå man alligevel kan linke direkte til et produkt ved en affiliatepartner?

Havde overvejet noget med nogle frames, hvori først forsiden (affiliatelink) loades, hvorefter der bliver viderstillet til det direkte produkt - med ved ikke rigtig hvor optimal en løsning det er.

På forhånd tak :)

dannie

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:04
Hvile netværker giver ik deep link muligheden i 2011? Ville overveje et andet netværk så, men ellers kan du selvfølgelig lave den løsning som du skriver - men dobbelt tjek lige ned netværket af du må. Nogle annoncører vil ikke have det fis.....! De er åbenbart ikke så interesseret i at have en kampagne som konverterer bedre :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:13

Jesper Sølund:
Hvile netværker giver ik deep link muligheden i 2011?

CJ er et eksempel. Det er dog ikke altid netværket, der er en hindring for direkte links - det kan også være annoncøren.

Jeg tror, det grundlæggende skyldes manglende viden hos annoncørerne om selve konverteringsprocessen.

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:59

Hej Dannie

jeg kan se at du har en interesse i productfeeds - hos TradeTracker tilbyder vi en række productfeeds til vores publishers - en del af disse er eksklusive for vores netværk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)