Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behov for nyt website!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er i gang med at oprette et nyt firma - Og har i den forbindelse behov for et website.

Jeg vil dog gerne vide mere om hvad jeg skal forvente af omkostninger - Både for oprettelsen, men også for support og senere videreudvikling (og om man overhovedet behøver at blive hos den samme 'supplier').

På sitet skal man kunne oprette annoncer, betale - Og selvfølgelig oprette sig som bruger.
Det nærmeste sammenlignelige er nok dba.dk.

Jeg glæder mig til at høre jeres input!

Mvh
Anne-Mette

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på, hvor du køber hjemmesiden. Personligt bruger jeg one.com som ikke er ret dyrt. Læs om det derinde.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikki for dit svar.

Dog er jeg mest interesseret i at få lavet og vedligeholdt siden af andre - Da jeg ikke selv har tilfredsstillende evner indenfor webdesign (heller ikke relativt simple som one.com...) samt support og vedligehold. Desuden er tiden en faktor... Så ville gerne have hjælp.

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Mette

Hvad er det for en hjemmeside du har behov for?

Hvad skal den indeholde?

Du er til en hver tid velkommen til at kontakte mig.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne-Mette:

Hvis du har en mail adresse, kan vi eventuelt finde ud af noget - eller et tlf nummer hvor jeg kan træffe dig

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have en dba.dk klon, så kan det nok bedst betale sig at have en inhouse udvikler.

Skal du bare have en slags niche-annonce marked som f.eks. min side mXchange, så kan det godt betale sig at købe det ude i byen. Kan du finde et udviklingshus, der kan lave det i WordPress med nogle færdige plug-ins (ved ikke om det er muligt), så kan du være heldig at få noget for en 25.-30.000,-

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Mette,

Vi har efterhånden lavet en del af disse brugerstyrede hjemmesider, hvorfor vi har en del materiale, der allerede er udviklet og kan rettes til. Det gør naturligvis, at vi ikke skal bruge en masse tid på, at udvikle alting fra bunden af, hvilket også gør vi kan give en lettere fordelagtig pris.

Du er meget velkommen til at skrive en mail til info@swiftmedia.dk med nærmere information om dit site, så får du et uforpligtende tilbud retur.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Mette

Jeg kan varmt anbefale noget der hedder webcreate.dk.  

Han kan lave det meste, og til rimelige priser.

Mvh.

Kim

www.danskspeeddating.dk

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min addresse er bizjar@gmail.com - Du er velkommen til at skrive til mig; så kan vi tage det 'offline'.

Mvh

Anne-Mette

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)