Hej Folkens. Hvis i kender nogle hjemmesider, som sælger færdig lavede webshops, så skriv endelig! |
Hvis du ikke får noget svar her, så kan du prøve Amino freelancer
- Alexander Baandrup Larsen
Hej Folkens. Hvis i kender nogle hjemmesider, som sælger færdig lavede webshops, så skriv endelig! |
Hvis du ikke får noget svar her, så kan du prøve Amino freelancer |
Hej. Ikke fordi jeg kan lave din webshop for dig, men jeg har selv erfaringer med at skulle få hjælp til dette. har idag en webshop som kører, men det har ikke været gratis, og der kommer altid mere end man lige regner med. Jeg startede med en lille shop, hvor dens muligheder var meget begrænset, og den havde kun paypal som betalingsmulighed. Men da mit koncept var godt, og der kom flere og flere kunder, valgte jeg at finde ny mulighed. Man kan enten vælge en færdig løsning. Ala Dandomain, det koster ikke det store at komme igang, tilgengæld koster det noget hver måned. Du kan også vælge at betale et større beløb til 'din egen' side. Det var modellen jeg valgte. Jeg valgte en magento shop. Det er meget forskelligt hvad denne løsning koster. Vil du prøve kræfter med alt selv, er det gratis (minus hosting). Jeg valgte at lægge min opgave ud her på amino, og det har kostet 5000 for at komme igang, men efterfølgene har jeg fået lavet ændringer og tilføjelser, så jeg har nok brugt 15.000 på 1½ år til det firma jeg fandt igennem amino. Men det har været pengene værd. Udover det skal jeg lige sige at hvis du ønsker DK betaling, og måske udenlandske betalingskort (Mastercard osv.) og måske forbrugsforeningen (mastercard + forbrugsforeningen er ca 60% af min omsætning) så koster det minumun 3500 + 2500 som dækker udgifter til PBS/Nets og en som kan håndtere dine transaktioner (epay.dk el. lign.). Det kan godt gøres billigere, men så får du kun DK betaling. men stadig omkring 2000 for at komme igang. Jeg håber du kunne bruge det.
Mvh Henrik |
Hej Henrik. Mange tak for dit lange og fine svar. Vil sige jeg kunne bruge lidt af det - Fik du din hjemmeside lavet og betalte så det den kostede eller hvordan? Og hvem lavede den for dig? kan det evt. være jeg kan se dit færdige resultat. Mvh Christoffer Nielsen |
en webshop er nok ikke det mest velegnede til det du skal sælge, da en webshop tager udgangspunkt i "hyldevarer" og det er grafisk design jo ikke ligefrem - det kan være jeg har misforstået dig? |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
If you can use paypal instead of Dankort, I have this offer --> 3500Dkk Website (and will do webshop for YOU only for the same price) Otherwise I have a magento shop with dankort set up and everything for 6000Dkk NaturligeProdukter.dk |